Gisteren de A2 opgehaald, ben er nu al erg tevreden over. Elke keer als ik er een voorbij zag komen dacht ja dat is een leuk bakkie.
Eerst wat hij volgende week krijgt is een Audi selectie check, ik heb hem gekocht via marktplaats van een particulier, (hele aardige en nette mensen) Maar dat zegt natuurlijk niet zoveel. Hij heeft nog garantie in Duitsland tot juni.
Audi A2
1.4 benzine 55KW
Ik heb alleen geen idee welk type het is, dit zijn de opties die ik heb.
Clima
Concert radio/cd
voor/achter sensoren
Alarm installatie
Ik hoop dat ik informatie kan delen en jullie natuurlijk om hulp kan vragen als ik er niet meer uitkom.
Nog een A2 rijder erbij
A2 is inderdaad door de vorige eigenaar ingevoerd, hij heeft 130.000km op de teller en komt uit 2001. volledig dealer onderhouden en de km kwamen ook overeen met het onderhoudsboekje.
Bij aanschaf zat er al een parrot ingebouwd en kreeg ik er een setje winterbanden op velg bij die een seizoen hadden volgemaakt.
Ik ben er nu al erg blij mee, is wel effe wennen als je uit een Golf 6 stapt en dan in een A2 maar het valt me niet tegen.
Bij aanschaf zat er al een parrot ingebouwd en kreeg ik er een setje winterbanden op velg bij die een seizoen hadden volgemaakt.
Ik ben er nu al erg blij mee, is wel effe wennen als je uit een Golf 6 stapt en dan in een A2 maar het valt me niet tegen.