Audi a2

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
dorus

14 sep 2017, 16:49 0 x

hallo, ik heb afgelopen week een leuke A2 gekocht met een klein beetje werk. Gasklephuis gereinigd, accu onder lader, deuk in ra portier en nog paar kleine dingen. Tot sprekend allemaal; groet Dorus
BlauweA2
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

14 sep 2017, 16:52 0 x

Welkom op het forum en succes met je werk aan de A2!
For those with an eye for the finer detail, I salute you.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

15 sep 2017, 12:05 0 x

Hallo Dorus, welkom hier. Kort maar krachtige voorstelronde. ;) Fijn dat je het profiel alvast goed hebt ingevuld, dat helpt bij toekomstige vragen. :+1: Kan je nog iets vertellen over de afkomst van de A2 (origineel NL of geïmporteerd?) en de samenstelling? Foto's zijn we hier ook dol op!

Graag wil ik je wijze op de categorie aankooptips, daar kan je vast wat zinvolle informatie uithalen. Met de aankomende herfst is het verstandig om de doppen onder de motorkap te controleren op verstopping. Anders heb je straks wellicht last van water in het kachelhuis. Check ook deze: index.php?p=/discussion/8457/kleine-upg ... erlichting

Heb je nog bepaalde modificaties op de planning staan? Interessant en snel zijn upgrade van krikpunten onder de auto, knipperlichtcomfortmodule (1 x tikken, 3 x knipper), LED exterieur en interieur, cruise-control, etc. Mocht je onderdelen nodig hebben: ik bestel met enige regelmaat onderdelen in Dld. Prijzen zijn daar gunstiger.

Ten aanzien van het uitdeuken van het RA portier kan het wellicht interessant zijn om dit te laten doen door expert in aluminium schades. Tijdens de laatste meeting hadden we ook zo'n expert over de vloer en heeft heel wat kleine deukjes kunnen herstellen.

Als laatste wil ik je graag wijzen op de recente verandering van dit forum: index.php?p=/discussion/8034/forum-over ... -nederland. Vrije donaties worden erg gewaardeerd.

Alvast veel plezier met je alu kogel en houd ons op de hoogte van de vorderingen!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie