A2 Tdi met A8 look

Stel hier jezelf en je A2 voor.
A8look

01 jun 2011, 20:09 0 x

Hallo,

Hebben een paar maanden geleden een A2 1.4 TDI gekocht uit oktober 2003. We hebben hem gekocht omdat we een unieke wagen zochten die compact was, met een hogere zithouding, een leuk rijgedrag en toch een laag verbruik. Hij wordt vooramelijk gebruikt door mijn vrouw en die vond het dan weer leuk dat hij vijf deuren heeft. We zijn altijd al Audi liefhebbers geweest en toen we dit exemplaar tegenkwamen bij de Audi dealer uit de eerste hand en met slechts 74.000 km gelopen, hebben we geen moment getwijfeld.

De opties:

X-tend pack (Belgisch)
Metaalkleur
Electronische airco
Alu velgen 6-spaken 15 inch
Mistlichten

Open sky schuifdak
Lederen stuur, pook, handrem
Verlichte make-up spiegels
Audi sound met 8 luidsprekers + Blaupunkt headunit

Sinds de aankoop hebben we twee mods uitgevoerd:
plaatsing originele APS achteraan
Alu velgen A8 look 17 inch

Groeten! ;)
Gompie

02 jun 2011, 01:16 0 x

Hallo en welkom A8look!
Ziet er goed uit en ik vind zwarte deurhandgrepen en spiegels niet verkeerd staan
bij die kleur. Ik hoop dat jullie vele fijne en veilige kilometers zullen afleggen met de
nieuwe aanwinst. Misschien krijgen meer forumleden na het zien van deze foto's
"goesting" om ook zulke velgen te monteren! :)
Groeten uit het hoge noorden, Gompie
Johan

02 jun 2011, 14:40 0 x

Welkom!

Vind de velgens wel vet staan. Ik heb er aan getwijfeld, maar dan in gespoten versie.
Het is in ieder geval een uniek exemplaar op deze manier.

Spiegels vind ik zeker staan bij deze kleur. Mischien is carbonfolie ook een idee?

Veel succes met je nieuwe aanwinst!
Rens 79

02 jun 2011, 19:10 0 x

Welkom bij de club,mooi exemplaar hoor met dito wielen.
Veel veilige km`s met de Zilvere Kugel
ruud

06 jun 2011, 17:26 0 x

Welkom A8look en gefeliciteerd met jullie aankoop van deze hele mooie A2.

groet, ruud
A8look

07 jun 2011, 19:45 0 x

Hey,

Alvast bedankt iedereen voor de leuke reacties.

Het is inderdaad een goed geconserveerd exemplaar en hij wordt bij ons heel netjes (nog beter) onderhouden.

Ja de velgen waren een beetje een gok. Wist niet goed of dit zou lukken en of het mooi zou staan. Heb de originele deksels met Audi logo erin kunnen steken. Hiervoor heb ik wel wat aanpassingswerk moeten doen aan de dekseltjes zelf. Ze wilden er origineel niet inklikken, wegens een aantal plastic deeltjes die te ver naar achteren uitstaken en heb ze dan stuk voor stuk moeten bijvijlen. Het resultaat is prachtig en de velgen zien er 10 maal beter uit. Het resultaat is wel vet

De originele 15 duims hebben nu winterbanden erop.
j.hoeben1

08 jun 2011, 08:20 0 x

[quote="A8look"]Hey,

Alvast bedankt iedereen voor de leuke reacties.

Het is inderdaad een goed geconserveerd exemplaar en hij wordt bij ons heel netjes (nog beter) onderhouden.

Ja de velgen waren een beetje een gok. Wist niet goed of dit zou lukken en of het mooi zou staan. Heb de originele deksels met Audi logo erin kunnen steken. Hiervoor heb ik wel wat aanpassingswerk moeten doen aan de dekseltjes zelf. Ze wilden er origineel niet inklikken, wegens een aantal plastic deeltjes die te ver naar achteren uitstaken en heb ze dan stuk voor stuk moeten bijvijlen. Het resultaat is prachtig en de velgen zien er 10 maal beter uit. Het resultaat is wel vet

De originele 15 duims hebben nu winterbanden erop.[/quote]

Ik dacht dat bijvijlen niet ging maar wel afvijlen. :oops: :lol: Grapje hoor!!

Sjors
A8look

12 jun 2011, 11:58 0 x

Ik heb nog een paar dingen ontdekt aan onze A2.

Hij blijkt een origineel alarmsysteem te hebben. We waren dit weekend een terrasje aan het doen en de A2 stond aan de overkant van de straat geparkeerd met het open dak geopend. Ineens hoorde ik hem piepen en z'n knipperlichten pinkten. Heb het nu thuis nog eens getest, maar het geluid is wel niet zo luid. Kan iemand dit bevestigen?

Verder heb ik onder de kofferbodem zo een oplaasbaar reservewieltje steken, samen met al het andere gereedschap.

Groeten, A8look
mvdklip

12 jun 2011, 17:41 0 x

Het alarm gaat bij ons niet zo heel luid af, maar genoeg om even van te schrikken. ;-)

Wat misschien handig is, is om je even bij myaudi.de te registreren. Na invoeren van je VIN code krijg je dan precies te zien met welke opties de auto ooit besteld is als het goed is. Je kan natuurlijk ook de lijst met code's bij je reservewiel analyseren. Daar zou je dan een code ergens in de ranges van 7AA-7AP of 9V1-9V7 bij moeten zien staan. Last but not least kun je de auto aan VAG-COM hangen. Persoonlijk heb ik het 'bliepje' geactiveerd wat me verteld dat het alarm op scherp gaat. Elke keer als ik de auto op slot doe heb ik nu een herinnering dat er een alarm op die auto zit. ;-)
A8look

15 jun 2011, 16:09 0 x

Bedankt voor de goeie tip.

Weet je of er nog andere programmaties mogelijk zijn? Zo zou ik bijvoorbeeld willen dat de wagen de portieren automatisch vergrendelt na het wegrijden. Misschien zijn er nog leuke comfortfuncties die ik momenteel over het hoofd zie...
Plaats reactie