Hallo!
- koozzie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Leuk om een forum over de A2 te vinden. Ben op dit moment Lupo 3L rijder maar oriënteer me op een benzine A2. Waarom? Diesel wordt steeds vaker de toegang tot grote steden ontzegd. Iets meer ruimte en twee extra deuren zijn gewenst. Het duurzame concept van de A2 wat verwant is aan de Lupo 3L spreekt me aan. Daar wil ik wel mee gezien worden.
De waarde van een forum heb ik op de 3L en 3L vrienden fora ervaren. Ik ben geen grote sleutelaar maar heb regelmatig dingen zelf kunnen herstellen door goede tips van andere clubleden. Ik proef hier een zelfde sfeer. Super.
Tot ik echt eigenaar wordt van een A2 blijf ik gast. Komt het daadwerkelijk zo ver dan zal ik het laten horen en wordt ik graag lid.
Groet, Koozzie
De waarde van een forum heb ik op de 3L en 3L vrienden fora ervaren. Ik ben geen grote sleutelaar maar heb regelmatig dingen zelf kunnen herstellen door goede tips van andere clubleden. Ik proef hier een zelfde sfeer. Super.
Tot ik echt eigenaar wordt van een A2 blijf ik gast. Komt het daadwerkelijk zo ver dan zal ik het laten horen en wordt ik graag lid.
Groet, Koozzie
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom hier!
De Lupo en A2 hebben beiden iets eigenzinnigs en hebben beiden een schare groep liefhebbers. Jouw overwegingen houden ook diverse A2 dieselrijders bezig, de tijd zal het leren.
Er wordt op dit moment door @Koos een mooie A2 Colour.Storm aangeboden, maar wellicht zijn de wensen (kleur) anders.
Succes met de overwegingen en als er vragen zijn dan horen we dat graag. Raadpleeg ook zeker de aankooptips en "wist u dat".
De Lupo en A2 hebben beiden iets eigenzinnigs en hebben beiden een schare groep liefhebbers. Jouw overwegingen houden ook diverse A2 dieselrijders bezig, de tijd zal het leren.
Er wordt op dit moment door @Koos een mooie A2 Colour.Storm aangeboden, maar wellicht zijn de wensen (kleur) anders.
Succes met de overwegingen en als er vragen zijn dan horen we dat graag. Raadpleeg ook zeker de aankooptips en "wist u dat".
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- koozzie
Het is er van gekomen!
Een Audi A2 met als kenteken 50-HD-JG staat op onze oprit. De eerste honderden kilometers zijn gereden en de eerste APK is gepasseerd. Mijn Lupo heeft inmiddels 470000 km gereden en ik verwacht dat deze A2 dat ook gaat doen (nu nog op 187000 km).
Ik zal met plezier het forum volgen en zo nu en dan wat posten. Leuke dingen en tegenslagen, het is goed hier een kring van A2 kameraden te weten om belevenissen mee te delen.
Hartelijke groet, Koos
Een Audi A2 met als kenteken 50-HD-JG staat op onze oprit. De eerste honderden kilometers zijn gereden en de eerste APK is gepasseerd. Mijn Lupo heeft inmiddels 470000 km gereden en ik verwacht dat deze A2 dat ook gaat doen (nu nog op 187000 km).
Ik zal met plezier het forum volgen en zo nu en dan wat posten. Leuke dingen en tegenslagen, het is goed hier een kring van A2 kameraden te weten om belevenissen mee te delen.
Hartelijke groet, Koos
- karolography
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Wat leuk! Ontzettend mooie A2 heb je weten te bemachtigen. Welkom bij de gezellige groep A2 bezitters en veel plezier nog op het forum.

- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
welkom Koos!
Inderdaad: mooie A2..
Ikzelf ben nog niet zo lang lid van dit forum en loop nog wat op eieren.
Maar volgens mij is het wel gezellig...
Inderdaad: mooie A2..
Ikzelf ben nog niet zo lang lid van dit forum en loop nog wat op eieren.
Maar volgens mij is het wel gezellig...

betutteling is zinloos; passie is Goud
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Welkom en zelfs OSS die wel open gaat!
Dit is nette en vermoedelijk November Herfst Meeting om elkaar beter te leren kennen?
Dit is nette en vermoedelijk November Herfst Meeting om elkaar beter te leren kennen?
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Welkom Koos,
Leuk om een naamgenoot tegen te komen.
Allereerst heet ik je welkom op het forum.
Mooie A2 heb je aangeschaft en misschien kan je in november ook naar de meeting (planning in progress) komen.
Veel plezierige en mooie KM toegewenst.
K
S
Leuk om een naamgenoot tegen te komen.
Allereerst heet ik je welkom op het forum.
Mooie A2 heb je aangeschaft en misschien kan je in november ook naar de meeting (planning in progress) komen.
Veel plezierige en mooie KM toegewenst.
K

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.