Goedendag A2 rijders,
Het aantal Nederlandse audi's A2 wordt uitgebreid met 1.4 pro line uitvoering in de kleur castelrot metallic met licht beige interieur.
KM stand 69000.
Hij is geboren in 2004 en heeft zijn leven tot nu toe met een Belgisch kenteken rondgereden.
Ziet er schitterend uit en rijdt uiteraard als een A2: soepel, snel en wendbaar, kortom: heerlijk.
Jaren geleden kocht ik m'n eerste A2 1.4 proline nieuw. Ruilde hen in voor een nog mooiere A2 1.6FSI met glazen dak. Het betrof een vorfuhrwagen van Audi AG. die was nog mooier.
Maar een jaar of wat later...domdomdom..... ruilde ik hem weer in voor een niet A2.
Sindsdien baalde ik steeds weer opnieuw als ik een A2 zag rijden.
Toen ik 2 weken een artikel las in "autovisie" over de A2 heb ik de knoop doorgehakt en ben weer op zoek gegaan naar een nette A2. Tot mijn genoegen vond ik het hierboven bedoelde Castellrot metallic exemplaar vrij vlot en na een uitgerbreide proefrit en een na een goede inruilprijs onderhandeld te hebben voor mijn huidige auto was de zaak snel beklonken. Volgende week zaterdag kunnen jullie mijn audi met mij tegenkomen op Neerlands wegen.
Ik zoek ook nog even een foto op van mijn eerdere A2's
Ben benieuwd of deze exemplaren nu bereden worden door forumleden.
Zaterdag 25/6 wordt nieuwe aanwinst afgeleverd. Foto's volgen
eindelijk weer een A2
Welkom bij de club, een echte liefhebber dat kun je wel stellen.
Mooie kleur die wel een beetje exclusief is want er rijden er niet veel van in de rondte.
Nu is hij al wat minder uniek want je bent al de derde hier op het forum met deze kleur.
Ben zelf ook eigenaar van deze kleur alleen heb ik een donker interrieur en ben er heel blij mee
maar moet toegeven dat deze misschien wel iets besmettelijker is maar wel een zeer luxe uitstraling heeft zo met dat beige.
Veilige km´s toegewenst en houdt de glimmende kant boven
Mooie kleur die wel een beetje exclusief is want er rijden er niet veel van in de rondte.
Nu is hij al wat minder uniek want je bent al de derde hier op het forum met deze kleur.
Ben zelf ook eigenaar van deze kleur alleen heb ik een donker interrieur en ben er heel blij mee
maar moet toegeven dat deze misschien wel iets besmettelijker is maar wel een zeer luxe uitstraling heeft zo met dat beige.
Veilige km´s toegewenst en houdt de glimmende kant boven