Trots met mijn A2!
- Javin
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hallo allemaal
FF voorstellen,Heet Rob de Haan 68 jaarn woon in Zaanstad.
Wilde al jaren een a2 hebben ,vond ze te duur.
Garage om de hoek zette deze net te koop toen ik aan kwam rijden:)
zijn snelst verkochte Auto.
Bouwjaar 1-1-2003,rijd als nieuw,valt op dat ie erg stil is lijkt wel electrisch soms:)
Alleen jammer dat 5 persoons uitvoering is 4 had handiger geweest in verband met gescheiden neer klappen achter bank.
Maaar ben trots met mijn A2:)
Mvg Rob
FF voorstellen,Heet Rob de Haan 68 jaarn woon in Zaanstad.
Wilde al jaren een a2 hebben ,vond ze te duur.
Garage om de hoek zette deze net te koop toen ik aan kwam rijden:)
zijn snelst verkochte Auto.
Bouwjaar 1-1-2003,rijd als nieuw,valt op dat ie erg stil is lijkt wel electrisch soms:)
Alleen jammer dat 5 persoons uitvoering is 4 had handiger geweest in verband met gescheiden neer klappen achter bank.
Maaar ben trots met mijn A2:)
Mvg Rob
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hoi Rob,
Welkom op het forum. Gefeliciteerd met je A2 en veel veilige kilometers geweest.
K
S
Welkom op het forum. Gefeliciteerd met je A2 en veel veilige kilometers geweest.
K

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Rob, gefeliciteerd! Soms moet je tegen een mazzeltje aanlopen.
ik heb vandaag geleerd dat je wel degelijk de gescheiden 4-zits achterbanken in een 5-zitter kunt monteren. Alleen helaas niet andersom. Zonder aanpassingen vergrendelt hij op een gat per bankje. Tweede gat kan je maken, maar niet noodzakelijk. Enige bezwaar wat ik kan verzinnen , is dat wanneer op kenteken 5 zitplaatsen vermeld staan, die ook aanwezig moeten zijn incl. Riemen. Je zou dus theoretisch problemen met de apk kunnen krijgen. Of je houdt de 5-zits bank voor de keuringen natuurlijk
.
Veel plezier met de A2 en stuur eens wat foto’s
als je er aan toekomt

Veel plezier met de A2 en stuur eens wat foto’s

- BlauweA2
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom,
Een koop van een snelle beslisser, da's nog een knopen doorhakken.
Veel plezier met je A2 (3 hoofdsteunen achter staat inderdaad mooi).
Een koop van een snelle beslisser, da's nog een knopen doorhakken.
Veel plezier met je A2 (3 hoofdsteunen achter staat inderdaad mooi).
For those with an eye for the finer detail, I salute you.
- JJR
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Welkom Javin! de achterbank neerklappen is volgens mij nu wel handiger dan allebei apart te moeten bedienen. Het achteruitzicht is toch al niet geweldig dus een extra hoofdsteun kan er nog wel bij 
Mijn sticker ga ik toch een ruitje naar achteren plaatsen. Heb je er nu geen last van met ramen naar beneden en naar boven doen?

Mijn sticker ga ik toch een ruitje naar achteren plaatsen. Heb je er nu geen last van met ramen naar beneden en naar boven doen?