Beste LS,
Gezien het feit dat ik ondertussen al stiekem heel erg veel heb gehad aan jullie forum.... ( vastzittende achter bank, kapotte deurvanger, wat is nou die comfort module, welke steekmaat heb ik, kantelende zuiger, beperkte ontvangst antenne en wellicht nog wat dingetjes die ik nu vergeet maar graag wilde weten ).
Vind ik, nadat ik dat grotendeels had opgelost. En vanaf Pasen mag genieten van het rijden met de A2, dat ik me even voor moest stellen.
Dus bij deze. Bedankt voor alle informatie die al op jullie forum is verzameld.
Het valt me wel nu pas op hoeveel ik de Audi A2 eindelijk nog zie rijden. Volgens mij rijdt er hier in Doesburg nog een rond en bent ik laatst een hele mooie gele CS tegengekomen op de N845 t.h.v. Wijchen.
Ik hoop dat dit forum nog lang zo mag blijven bestaan en dat ik wellicht ooit ook nog iets toe kan voegen hier aan.
Mvg,
Zerko
Prettig kennis te maken
- Djengiszwaan
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom en dank voor de intro!
Kan je ook iets meer vertellen over jouw A2 en zijn samenstelling? Foto's zijn we hier gek op.
Als nog meer A2's had willen spotten, dan had je gisteren meeting bij moeten wonen. Op het hoogtepunt waren er 32 in de stoet!
Ben je nog van plan om andere modificaties dan reparaties door te voeren? Er zijn hier diverse beschreven.

Veel plezier van je kogel!
Kan je ook iets meer vertellen over jouw A2 en zijn samenstelling? Foto's zijn we hier gek op.
Als nog meer A2's had willen spotten, dan had je gisteren meeting bij moeten wonen. Op het hoogtepunt waren er 32 in de stoet!
Ben je nog van plan om andere modificaties dan reparaties door te voeren? Er zijn hier diverse beschreven.
Dan heb je vast mijn vrouw gespotDjengiszwaan schreef: ↑23 apr 2018, 13:04.... en bent ik laatst een hele mooie gele CS tegengekomen op de N845 t.h.v. Wijchen.

Veel plezier van je kogel!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Welkom Zerko,
Leuk dat je je ook hebt aan gesloten bij het clubje. Veel plezier op het forum.
K
S
Leuk dat je je ook hebt aan gesloten bij het clubje. Veel plezier op het forum.
K

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Peter_Maathuis
- Moderator
Welkom Zerko!
Afgelopen zondag had je er 30 bij elkaar kunnen zien - heb je de foto's van de meeting al bekeken?
En bijdragen aan het voortbestaan van dit forum kan door lid te worden van de A2 Club (voor maar € 10 per jaar - dat bespaar je snel door goede adviezen en hulp ;-)
Veel plezierige en veilige km's in je A2 - fantastische autootjes, hun tijd ver vooruit en nu eindelijk op waarde geschat!
Afgelopen zondag had je er 30 bij elkaar kunnen zien - heb je de foto's van de meeting al bekeken?
En bijdragen aan het voortbestaan van dit forum kan door lid te worden van de A2 Club (voor maar € 10 per jaar - dat bespaar je snel door goede adviezen en hulp ;-)
Veel plezierige en veilige km's in je A2 - fantastische autootjes, hun tijd ver vooruit en nu eindelijk op waarde geschat!
- Djengiszwaan
We hebben zojuist besloten om morgen eens een flinke testrit te gaan maken met de A2. Iets met bergen en besneeuwde toppen....
Had nog een paar dagen vrij.
Zal als ik terug ben toelichten wat ik nog van plan ben met de auto.
En welke uitvoering en opties precies, daar moet ik nog eens goed naar kijken... denk dat ik daar over nog veel te leren heb.
Wel opgemerkt dat de lak apart is in mijn ogen; het is maar net hoe je er op kijkt...bruin als basis maar groen zie je er het meest in...
Foto’s heb ik al wel ff gemaakt. En zelfs daarvoor speciaal gewassen.
( het stofzuigen heb ik daarna pas gedaan
)
De bekleding is wel van een kleur dat je zegt; is besmettelijk. Heb het nu voor de tweede keer gestoomreinigd. Maar dat moet een hobby gaan worden vrees ik.
Had nog een paar dagen vrij.
Zal als ik terug ben toelichten wat ik nog van plan ben met de auto.
En welke uitvoering en opties precies, daar moet ik nog eens goed naar kijken... denk dat ik daar over nog veel te leren heb.
Wel opgemerkt dat de lak apart is in mijn ogen; het is maar net hoe je er op kijkt...bruin als basis maar groen zie je er het meest in...
Foto’s heb ik al wel ff gemaakt. En zelfs daarvoor speciaal gewassen.
( het stofzuigen heb ik daarna pas gedaan

De bekleding is wel van een kleur dat je zegt; is besmettelijk. Heb het nu voor de tweede keer gestoomreinigd. Maar dat moet een hobby gaan worden vrees ik.
- Bijlagen
-
- E95DCDAB-D2AE-4D61-934F-1078FAFBEBD1.jpeg (2.64 MiB) 3918 keer bekeken
-
- 1141F479-AE3D-4A14-B8C7-89FD134F3B82.jpeg (4.36 MiB) 3918 keer bekeken
-
- 781C3FC3-B4F7-487A-8614-18DFAE5D1375.jpeg (2.53 MiB) 3918 keer bekeken
-
- C3EFAC87-A24D-4981-99FA-A669FD45E779.jpeg (4.12 MiB) 3918 keer bekeken
- ArcSissy
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Hoi Zerko,
Da's een mooie bolide, man. Welkom op het forum en vul de introductie aan, wanneer je terug bent. Veel plezier in de bergen en vooral ook op de weg daar naar toe.
ArcSissy
Da's een mooie bolide, man. Welkom op het forum en vul de introductie aan, wanneer je terug bent. Veel plezier in de bergen en vooral ook op de weg daar naar toe.
ArcSissy
Einzigartigen Schwarz Ausgabe