Hallo allemaal,
ik ben Tinus, 40 jaar en heb pas in januari van dit jaar mijn rijbewijs gehaald. Van mijn vader en zijn vriendin heb ik zo'n 6 weken geleden hun Audi A2 cadeau gekregen. Het is mijn eerste auto en ik ben er zeer blij mee. De auto met 1.4 benzine motor is gemaakt in 2003 en geïmporteerd uit Duitsland. Mijn vader is er altijd heel zuinig op geweest en dat ben ik ook. Verkeert in uitstekende staat, heeft altijd zijn beurtjes gehad. Aanvankelijk zaten de winterbanden en velgen er nog op (zie laatste foto) maar de zomerbanden hebben iets bredere en mooiere velgen en nu ziet hij er meteen een stuk stoerder uit. Inmiddels is er al veel mee gereden, toen ik hem kreeg stond er 123.000 op de teller en nu alweer bijna 126.000
Ik hoop er nog lange tijd van te mogen genieten! Ben woonachtig in Wormerveer, Zaanstad. Daar tuf ik veel rond en ook veel op de A7 Zaanstad-Hoorn. Misschien tot ziens op de weg.
Vriendelijke groeten,
Tinus
Even voorstellen: Tinus uit Zaanstad
- bart.de-waard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Op de A7 van Zaandam naar Purmerend passeer je mijn A2 ter hoogte van Neck (op zo'n 700 meter afstand).
Veel plezier ervan. Mooie kleur en velgen trouwens.
Veel plezier ervan. Mooie kleur en velgen trouwens.
- BlauweA2
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom,
Ben het geheel met de eerdere reacties eens, schitterende kleur!
Veel plezier van je fraaie A2.
BTW: 126K is niets, je kan voorlopig dus nog vooruit.
Ben het geheel met de eerdere reacties eens, schitterende kleur!
Veel plezier van je fraaie A2.
BTW: 126K is niets, je kan voorlopig dus nog vooruit.
For those with an eye for the finer detail, I salute you.