voel mij nu al welkom
- RidderHaenen
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hallo A2' ers!
Sinds een kleine 3 weken zijn wij trotse bezitter van een jaipurrode A2. 140.000 op de teller uit 2001. We gaan er rond de 40k per jaar mee rijden en het rijdt heerlijk.
Onze oude auto, een renault megane, begaf het na de proefrit in de A2, maar toen was de keus al gemaakt. Ik was op zoek naar een auto van voor 2004 (ivm youngtimer regeling voor ondernemers) en met een open dak en liefst een trekhaak. Nog nooit van de A2 gehoord, maar ik was meteen verkocht toen die boven aan op marktplaats stond en ik wat om mij heen heb gelezen en gevraagd.
Nu ik hem rij is het helemaal fijn.
Gisteren olie en alle filters vervangen en volgende week even langs bij de garage voor check van remmen en evt uitlijnen (trekt iets naar rechts).
Ik werd van de week al geholpen door het forumlid @Thck die zo vriendelijk was om de wagen met de VAGCOM uit te lezen ivm een brandend motormanagement lampje, niets ernstig waarschijnlijk een slecht contact. Maar toch fijn om te weten wat er aan de hand is.
En leuk dat er dit actieve forum is.
Tot zover
Kristof
Sinds een kleine 3 weken zijn wij trotse bezitter van een jaipurrode A2. 140.000 op de teller uit 2001. We gaan er rond de 40k per jaar mee rijden en het rijdt heerlijk.
Onze oude auto, een renault megane, begaf het na de proefrit in de A2, maar toen was de keus al gemaakt. Ik was op zoek naar een auto van voor 2004 (ivm youngtimer regeling voor ondernemers) en met een open dak en liefst een trekhaak. Nog nooit van de A2 gehoord, maar ik was meteen verkocht toen die boven aan op marktplaats stond en ik wat om mij heen heb gelezen en gevraagd.
Nu ik hem rij is het helemaal fijn.
Gisteren olie en alle filters vervangen en volgende week even langs bij de garage voor check van remmen en evt uitlijnen (trekt iets naar rechts).
Ik werd van de week al geholpen door het forumlid @Thck die zo vriendelijk was om de wagen met de VAGCOM uit te lezen ivm een brandend motormanagement lampje, niets ernstig waarschijnlijk een slecht contact. Maar toch fijn om te weten wat er aan de hand is.
En leuk dat er dit actieve forum is.
Tot zover
Kristof
- RidderHaenen
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
dankje @DED@2 En ik kom graag naar een meeting
LIjkt mij leuk.

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik deze al heb zien rijden in Arnhem-Zuid (Schuytgraaf), zo'n Jaipurrode valt zeker zeker op!
Welkom hier, veel plezier van de A2 gewenst en hopelijk zeker tot ziens op Ă©Ă©n van de volgende meetings!

Welkom hier, veel plezier van de A2 gewenst en hopelijk zeker tot ziens op Ă©Ă©n van de volgende meetings!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum en vele veilige km's gewenst met de A2.
Ook nog een leuk kleurtje, zo wordt het in ieder geval minder saai op de weg ...
Is gezien het aantal km's/jaar diesel geen overweging geweest?
O ja, dom van mij. Arnhem heeft vanaf volgend jaar een milieuzone ...
Ook nog een leuk kleurtje, zo wordt het in ieder geval minder saai op de weg ...

Is gezien het aantal km's/jaar diesel geen overweging geweest?
O ja, dom van mij. Arnhem heeft vanaf volgend jaar een milieuzone ...