Mijn naam is Menno en ik ben aan het kijken naar een A2 TDI. Op dit moment rij ik voor woon werk verkeer tussen Rotterdam/Amsterdam een Arosa TDI. Nog steeds naar volle tevredenheid, heb er ondertussen zelf 2ton mee op de teller gezet en het totaal van deze Arosa staat nu op 365.000.
Een A2 omdat de extra portieren achter toch wel handig zijn en het in het geheel een luxere (toch?) auto is dan de Seat.
De A2 waar ik een oog op heb staat bij een handelaar in Schiedam, heeft 209.000 km, welke overigens door de RDW als "onlogisch" is aangemerkt.
Ben er even wezen kijken vandaag en het ziet er allemaal niet heel fraai uit. Auto loopt niet op dit moment (accu leeg) en de turbo schijnt defect te zijn. Nu is de prijs daar ook naar natuurlijk, en bijkomend voordeel is dat ik niet bang ben voor vieze handjes.
Voor mezelf had ik eigenlijk min of meer de beslissing al gemaakt om het ding maar te nemen...... Helaas is er een handelaar uit Litouwen welke het apparaat eigenlijk al gekocht had, ware het niet dat zijn centen nog niet binnen/gestort waren bij de autohandelaar. Vanmiddag kan ik nog even bellen of dat er geld is overgemaakt, is dit niet het geval dan ben ik welkom om de A2 te kopen.
Misschien krijgt dit verhaal dus nog een vervolg, misschien niet...... vandaar wel/niet voorstellen

Cheers, Menno.