eekhoorntje
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ja, een vreemde naam maar als je een voertuig uit de Ardennen importeerde krijg je na ruim 2 jaren stilstand een verrassing onder de kap.
Er lagen zoveel beukennootjes of eigenlijk de resten.
Deze was voordelig en met OSS & Beige Lederen bankstel de perfecte auto, en nog in de vreemde kleur bruin!
Na enkele eerdere die ik weer weggedaan heb is deze mijn huidige A2.
Na vele jaren is deze betrouwbaar en waardevaster dan welke andere dan ook.
Op de remmen en uitlaat na roestvrij en met iets hogere banden spanning ook redelijk zuinig, 1;20 moeiteloos haalbaar.
Tot later.
Er lagen zoveel beukennootjes of eigenlijk de resten.
Deze was voordelig en met OSS & Beige Lederen bankstel de perfecte auto, en nog in de vreemde kleur bruin!
Na enkele eerdere die ik weer weggedaan heb is deze mijn huidige A2.
Na vele jaren is deze betrouwbaar en waardevaster dan welke andere dan ook.
Op de remmen en uitlaat na roestvrij en met iets hogere banden spanning ook redelijk zuinig, 1;20 moeiteloos haalbaar.
Tot later.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
Hoe plaats ik een foto op dit forum? en nu lukte het wel.....
- Bijlagen
-
- Eekhoorntje.jpg (1.1 MiB) 4529 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- eekhoorntje
De kale handgrepen in Chrome,
spiegels met kapje voor regen druppels weg te houden en omdat ze beide beschadigd waren in CS versie gemonteerd.
Naaf kapjes in kleur, en 15"6J velgen van A3 met 185/65/15 voor en 195/65/15 achter, maar voor paste... achter nok in wielkast iets weg geslepen en voor een boutje omdat die bij elke keer in veren dit raakte... oude banden waren op en deze 1 mm te groot dus even slijptol op die boutjes... extra gevulde en geen enkele sneeuwketting past achterop!
spiegels met kapje voor regen druppels weg te houden en omdat ze beide beschadigd waren in CS versie gemonteerd.
Naaf kapjes in kleur, en 15"6J velgen van A3 met 185/65/15 voor en 195/65/15 achter, maar voor paste... achter nok in wielkast iets weg geslepen en voor een boutje omdat die bij elke keer in veren dit raakte... oude banden waren op en deze 1 mm te groot dus even slijptol op die boutjes... extra gevulde en geen enkele sneeuwketting past achterop!
- eekhoorntje
2e Audi met stof....maar dan kerstboom groene!
- Bijlagen
-
- $_87.JPG (36.28 KiB) 4524 keer bekeken
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom (terug) hier (Dirck?). Mooie combi, zo zie je ze zelden inderdaad.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Je ziet ze niet veel in die kleur en ik vindt een hele mooie kleur wat de A2 prima staat, helemaal met de wielkapjes.
De banden zijn mij veel te veel ballonnen dat kan nooit tot strak weggedrag lijden maar ieder zijn voorkeur het zal best comfortabel zijn!
Geen problemen met die maat bij de APK?
Welkom ,
Jaapje.
De banden zijn mij veel te veel ballonnen dat kan nooit tot strak weggedrag lijden maar ieder zijn voorkeur het zal best comfortabel zijn!
Geen problemen met die maat bij de APK?
Welkom ,
Jaapje.
- eekhoorntje
Met 3.1 Ato voor en 2.9 Ato achter rijd deze als een tram, hard en scherp en minder comfortabel dan de sticker aangeeft in de deur.
Deze Kastelrot of Kasteel Rode Mica is voor vele Roestbruin.
Vroeger hadden vele wieldoppen in kleur, Chroom + grote vlakken en ik vond dit wel leuk.
Je hebt voor perfectie toch een potje lak nodig.
De 17" 9 spaaks heb ik daarom over, niet schadevrij en kapjes ontbreken maar daar moet ik wel vanaf...
grote gaten zodat je achter de roestige trommel kunt zien en die zijn snel smerig met remstof, deze blijven netter en dat hoorde zo bij deze in 1997 ontworpen auto!
Deze Kastelrot of Kasteel Rode Mica is voor vele Roestbruin.
Vroeger hadden vele wieldoppen in kleur, Chroom + grote vlakken en ik vond dit wel leuk.
Je hebt voor perfectie toch een potje lak nodig.
De 17" 9 spaaks heb ik daarom over, niet schadevrij en kapjes ontbreken maar daar moet ik wel vanaf...
grote gaten zodat je achter de roestige trommel kunt zien en die zijn snel smerig met remstof, deze blijven netter en dat hoorde zo bij deze in 1997 ontworpen auto!
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum en vele veilige km's gewenst. Je hebt geen problemen met het ABS in verband met het verschil in afrolomtrek voor/achter?eekhoorntje schreef: ↑13 jun 2018, 16:20De kale handgrepen in Chrome,