Mijn naam is Anne en (met 'nog nat achter de oren') na een 15 jaar oude jongensdroom sinds zaterdag samen met mijn vriendin de troste eigenaar van een Audi A2 1.4 Benzine uit 2002. Via importeur Pon (waar mijn vader werkzaam is) ben ik getipt naar dit forum (en de Duitse tegenhanger) als voorbereiding op mijn aankoop, waar ik al een aantal maanden anoniem doorheen ben gespeurd. De posts met aankooptips zijn al erg waardevol gebleken, waarvoor dank! Maar nu inmiddels als A2 bezitter natuurlijk direct lid geworden.
Alhoewel ik weinig technische achtergrondkennis en -vaardigheden bezit m.b.t. autotechniek denk (hoop) ik toch een kwalitatief goede A2 te hebben gekocht. De A2 rijdt als een zonnetje. Zeker na de overstap van de oude Suzuki Alto van slechts één jaar ouder, is deze A2 'one small step for men, but a giant leap for mankind' voor ons. Wat een klasse verschil

De enige gebreken zijn een paar verweerde knoppen op de Audi Concert stereo en de schakelaar van de verlichting. Voor de rest heeft de A2 weinig gebruikerssporen en lijken de twee eerdere eigenaren er erg zuinig mee te zijn geweest. Die trend zet ik dan ook graag voort.
Ik hoop via dit forum meer informatie te vinden over bijv. het vervangen van verweerde knoppen. Wellicht hebben jullie hierin bruikbare tips? Via marktplaats kwam ik een partij tegen in Rotterdam (GPS Systems) die het paneel van de Audi Concert kon vervangen. Zijn jullie bekend met deze partij?
Verder zag ik al een mooie howto voor het installeren van een Bluetooth verbinding, zodat ik ook audio vanuit telefoon kan streamen naar de Bose speakers. Ik weet nog niet of ik dit zelf aandurf of opzoek ga naar een deskundige en betrouwbare partij die dit voor een vriendelijke prijs kan installeren.
Bedankt voor alle tips tot nu toe. Wie weet kan ik iemand in de toekomst ook eens met een goede tip van dienst zijn.
Groet,
Anne