Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Liliane, Nederlandse maar ik woon al sinds 1996 in België. Mijn man Hub is ook Nederlander, een echte Zuid Limburger en ook een echte auto poetser

Ik heb de A2 een maandje geleden gekocht bij een handelaar in Antwerpen. We komen 31 augustus ook naar het treffen, het lijkt me echt heel leuk, allemaal van die A tweetjes bij elkaar.
Vandaag zijn we naar een AUDI dealer in Aken, Duitsland geweest, niet zo ver van hier. Het zonnedak maakte rare geluiden bij het overlappen van de delen, er zat in 1 koplamp wat vocht, de achterruit verwarming werkt aan het bovenste deel niet en we hadden een vraag over de stoelen die dus niet geweldig zitten zoals jullie ook al ervaren hebben.
Het zonnedak had gelukkig alleen een beetje smeer nodig om niet meer te knarsen en voor de koplamp moet een dichtingkje besteld worden. De achterruit verwarming zou 650 moeten gaan kosten dus die laten we even zitten.
De stoelen gaan we bij een (auto)meubelmaker laten opvullen. Ze moeten dan wel gedemonteerd aangeleverd worden. Voor 31/8 zal het wel gebeurt zijn. Het zou tussen de 80-120 euro per stoel kosten, zonder het in-en uithalen.
Hoe zijn jullie ervaringen met het opvullen van stoelen?
Groetjes Liliane