Even voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Gebruikersavatar
Daan86
Berichten: 178
Lid geworden op: 17 okt 2019, 23:55
Locatie: Almere
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

11 apr 2023, 13:46 0 x

Bedankt voor al jullie reacties. :) Ik heb even een berichtje naar Lukas gestuurd.
Misschien kom ik dan later nog in de lucht voor onderdelen. Zal jullie nog wel even op de hoogte houden van de afwikkelingen en de nieuwe auto.
Wat ik ga rijden weet ik nog niet precies. Heb nog geen lijst gehad om uit te kiezen.
Het zal helaas geen A2 zijn. Maar mocht ik ooit weer zonder auto komen te zitten, dan zal ik het eerste naar een A2 kijken. Ik heb echt zoveel plezier aan beleefd. :heart:
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

16 mei 2023, 15:56 2 x

Ik heb vandaag contact gezocht met het sloopbedrijf waar de A2 van Daan naartoe is gegaan. Voor een project (later daarover meer) zocht ik wat onderdelen die op de auto van Daan nog in goede staat waren. De medewerker aan de lijn antwoordde doodleuk: nee meneer, die auto is bij binnenkomst direct de schredder in gegaan ........

Hoe dan?! Wat een beulen! :@@
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie