Ik heb me / 'ons' van de week geregistreerd - en zal even tijd nemen voor een voorstelrondje.
Waarom 'WeToo' lijkt me duidelijk - we willen ook een A2 en zijn al een tijdje aan het orienteren en af en toe op dit mooie forum aan de snuffel voor info.
Op dit moment delen mijn vrouw en ik een Rode Ibiza - samen met onze dochter. Dwz als we geluk hebben kunnen we die af en toe gebruiken. Ze werkt 20 km verderop en wij beiden kunnen fietsend naar het werk momenteel. De Biza is zeg maar onze gezins--slaaf geworden (om maar het het nette woord te gebruiken

We zijn met het hele gezin toch wel redelijke autofielen - beetje Amerikaans georienteerd - maar altijd in voor iets moois en aparts. Als jullie het leuk vinden kan ik later een overzichtje geven in een nieuwe post - in onze Volvo 850 tijd heb ik daar ooit een mooi verhaal van gemaakt voor dat forum..
Ik heb jaren geleden eens meegereden in een A2 - retourtje Eindhoven - Friesland en dat is me toen goed bevallen en altijd bij gebleven. Inmiddels vrouw en dochter ook enthousiast geworden en daarom een rustig om ons heen aan het kijken.
Ook diesel of benzine zijn we nog niet helemaal uit. Euro 3, euro4, roettoeslag wat een gedoe allemaal. Bij 20.000 km per jaar maakt een 1.4 benzine of diesel operationeel allemaal niet zoveel uit (geen afschrijving gerekend). De 1.2 diesel blijft het spaarwonder maar huiver wat van die hele hoge km standen en dat diesel-gedoe van tegenwoordig.
Ik hou jullie op de hoogte van onze bevindingen
Gabriël de Waal