Even voorstellen: WeToo

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Gebruikersavatar
WeToo
Audi A2 clublid
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 nov 2019, 11:47
Locatie: Best
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

25 jan 2023, 00:34 4 x

Dank voor alle berichten. De schade was gelukkig alleen blik en Ego en file op de A2 veroorzaakt :dizzy: . Omdat ik het takke druk heb nog niet eens goed de definitieve schade op m'n netvlies kunnen krijgen. 'S ochtends vertrek in het donker, 's avonds terugkomst in het donker.

Ik had alleen schade LV - maar omdat mijnheer de berger bij het opladen de wagen fijntjes achter tegen de vangrail zette werd het uitgebreid met kapot achterlicht, RA scherm, RA deur. Beetje hoofdpijn van. En na afleveren staat ie LV een stuk lager dan op de foto langs de snelweg. Ik vrees het ergste.

Omdat we 3 A2's hebben (de zilveren in de toertocht, de Jaipur aan het opknappen) en deze er toch uit moest als de mindere van de 3 kwam het idee slopen op. Reservedelen bewaren, delen verkopen en de rest afvoeren.
Bij de plaatselijke oud-ijzerboer geïnformeerd - mits echt kaal mag ik de alu - karosserie daar inleveren. Slopen kan op de oprit, maar moet eigenlijk heel snel in afwachting van het volgende project dat volgende week vrijdag wordt opgehaald en daar zal moeten staan.....alhoewel ik betaal nog wegenbelasting. Misschien moet ik hem in reparatie-stand zetten op een bokje.

Ik ga onderdeelverzoeken even verzamelen en op een lijstje zetten

wordt vervolgd
Plaats reactie