Vanaf januari 2019 ben ik de trotse eigenaar van een Audi A2.
Alle standaard A2 kwalen heb ik in mijn eerste jaar als gebruiker al meegemaakt volgens mij:
Maandelijks olie bijvullen
Engine lampje brand continu
Sinds vorige week werkt mijn dimlicht niet meer maar al mijn overige lampen nog wel. Als iemand hier ervaring of een oplossing voor heeft hoor ik dat heel graag!
Gister geconstateerd dat er in de bak waar de accu in staat naast de accu ook 5 cm water in deze bak staat. Als iemand hier ervaring of een oplossing voor heeft hoor ik dat heel graag!
Voor de rest erg tevreden met de auto
Trotse eigenaar
- Jeroenkrul
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom hier! Goed om te horen dat je ondanks de kwalen nog een trotse eigenaar bent 
Dan op genoemde punten het volgende:
Succes!

Dan op genoemde punten het volgende:
- Hoog olieverbruik: mogelijk tgv kantelde zuigers. Kwaaltje van de AUA maar kan er oud mee worden.
- Motorlampje brandt: lambdasonde, EGR, etc. Uitlezen is devies
- Dimlichten functioneren niet: controleer zekering, anders is lichtschakelaar vermoedelijk defect.
- Water in de kofferbak: één of beide ventilatieroosters achter de bumper lekken. Die moet er vanaf voor herstel.
Succes!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Jeroenkrul
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Vandaag een nieuwe Vemo lichtschakelaar gemonteerd! Helaas werkt met deze schakelaar mijn dashboardverlichting niet meer en werkt er maar 1 achterlamp!
Iemand toevallig nog een lichtschakelaar liggen?
Iemand toevallig nog een lichtschakelaar liggen?