Bezitter van een zilvergrijze 1.4 sinds 2 maanden.
Hiervoor reed ik een Skoda Octavia 2.0 maar omdat ik bedrijfsmatig ook een Caddy heb (sinds Augustus) mocht deze plaats maken voor wat anders.
Ik zocht wat leuks uit de VAG groep. Het gewicht en het verbruik sprak me wel aan.
Na wat rondkijken en een proefrit was ik om, het moest een A2 worden.
Het liefst met cruisecontrol en klimaatcontrole maar zonder panorama dak.
Toen ik deze vond met 121dkm en complete onderhoudshistorie maar zonder cruisecontrol was dat een klein gemis.
Helaas rondom wel wat plekjes maar geen grote deuken o.i.d..
De handelaar wilde wel inruilen en we spraken een bedrag af, de week erna heb ik hem opgehaald.
Ik lees al mee sinds ik de A2 een optie vond als "nieuwe" auto. Alles heeft me wel geholpen, dank daarvoor!
Toch zijn er wat dingetjes die me niet direct zijn opgevallen. De bestuurdersdeur zakt een klein beetje op het moment dat hij uit het slot komt en "kraakt".
Ook zitten er wat "bonkjes" is de voorophanging maar er is niks versleten of kapot bij inspectie op de brug.
Kleine dingetjes die ik wel graag wil oplossen.
Op dit moment zitten er "6-arm" velgen onder maar voor de zomer zoek ik eigenlijk een nette set "S-line, 9 spaaks".
Iets over mezelf: Ik werk bij een machinebouwer in de logistiek en heb een "schaalmodellen en hebbedingen" winkeltje. Voornamelijk op facebook en op de NAMAC beurs te vinden.
Ik heb al sinds mijn 15e jaar voornamelijk Volkswagens en ben op dit moment ook nog in het bezit van een Golf 1 GTI Pirelli uitvoering.
Ik ben nu 42 en heb een aardige waslijst aan auto's gehad.
Woon alleen maar heb wel 2 tiener dochters die regelmatig meerijden.
Foto van het interweb gejat