Dennis. 43 uit Limburg. Rij zelf een Twingo als daily driver. (99’er). Was op zoek naar een recente Twingo voor de vrouw als vervanging van de Picasso op LPG (zeg maar niks.)

Ouwe liefde roest niet. Mijn Audi 100 was de beste van alles die ik gereden heb. Schnappie (Groen, plat en lang)
Vrouw vind de twingo 2 te klein met de 2 kids.
Kwam de tip van een Audi A2 tegen op internet. Ik werd meteen warm van binnen. Ooit al eens naar gekeken vroeger. Nu dus serieus aan het oriënteren op een benzine A2. Heb alleen wat moeite met het ouwe bouwjaar. Voor hetzelfde geld van een 2003/2004 Audi A2 koop/importeer je een ook 2011/2012 Twingo.
Maar ja die A2 heeft gewoon iets. (Net als de Saab’s en de Volvo’s maar die zijn te zwaar en te duur in gebruik.)
Ben een redelijke sleutelaar. Amateur maar begin overal aan. Hebben naast de twingo en de sloop rijpe picasso nog een ouwe Mercedes 608D (ex brandweer) camper.
In het verleden actief lid van TDIclub. Had een golf 4 90pk ALH met andere verstuivers, vr6 vast vliegwiel, en nog wat dingen, chip van johan, Alpine audio. Ze hebben hem gejat toen die klaar was.

Maak ik me terecht zorgen om het bouwjaar van een A2? Ben bang voor een ‘never ending story’ of zoals de duitser zegt een ‘ruckstau’ aan onderhoud.
Hebben hier ruime ervaring met importeren uit Duitsland maar zag dat er qua prijzen in ieder geval weinig verschil is.
Groeten dennis.