Originele AUA peilstokken - 8Z0115611G
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- FrederickOT
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Aangeboden originele olie peilstokken voor de Audi A2 1.4 UAU (8Z0115611G).
Na vele jaren gebruik wil het einde van de oliepeilstok in de servicekap van de A2 nog wel eens afbreken wat het oliepeil onleesbaar maakt.
Dat is uiteraard erg vervelend. Al helemaal als het afgebroken einde in je motor terecht komt. Daarom vind ik het zelf een goed advies om deze naast bij afbraak, ook preventief te vervangen gezien de leeftijd en de hitte cyclussen die deze plastic stokken doormaken.
Helaas zijn deze peilstokken niet meer leverbaar bij de dealer en zijn deze zeer lastig gebruikt of nieuw te vinden bij een betrouwbare verkoper met acceptabele verzendkosten voor een acceptabele prijs. Gezien er meerdere versies zijn is het goed om even uw huidige peilstok te controleren.
Voor onze A2 heb ik er destijds 5 besteld om ze maar op voorraad te hebben. Als iemand er nog één zoekt wil ik er best een paar verkopen. Hopelijk kan ik er een mede A2 forumlid blij mee maken!
De peilstok kan verzonden of opgehaald worden nabij Apeldoorn.
De prijs betreft €30,- exclusief verzending
Groet,
Frederick
Na vele jaren gebruik wil het einde van de oliepeilstok in de servicekap van de A2 nog wel eens afbreken wat het oliepeil onleesbaar maakt.
Dat is uiteraard erg vervelend. Al helemaal als het afgebroken einde in je motor terecht komt. Daarom vind ik het zelf een goed advies om deze naast bij afbraak, ook preventief te vervangen gezien de leeftijd en de hitte cyclussen die deze plastic stokken doormaken.
Helaas zijn deze peilstokken niet meer leverbaar bij de dealer en zijn deze zeer lastig gebruikt of nieuw te vinden bij een betrouwbare verkoper met acceptabele verzendkosten voor een acceptabele prijs. Gezien er meerdere versies zijn is het goed om even uw huidige peilstok te controleren.
Voor onze A2 heb ik er destijds 5 besteld om ze maar op voorraad te hebben. Als iemand er nog één zoekt wil ik er best een paar verkopen. Hopelijk kan ik er een mede A2 forumlid blij mee maken!
De peilstok kan verzonden of opgehaald worden nabij Apeldoorn.
De prijs betreft €30,- exclusief verzending
Groet,
Frederick
- Bijlagen
-
- 14.jpg (68.85 KiB) 2553 keer bekeken
-
- 13.jpg (72.81 KiB) 2553 keer bekeken
-
- 12.jpg (57.47 KiB) 2553 keer bekeken
Huidige verzameling:
2000, A2 Exclusive (AUA) Zeezilver +Jacquard +OSS (PK-521-K)
2001, A2 Exclusive (AUA) Kristalblauw +Jacquard +OSS (7-KTR-38)
2002, A2 Exclusive (AUA) Kobaltblauw +Beige nappa sport +OSS (88-JB-KX)
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Ik geef niet snel kommentaar betreffende prijzen, en zeker als de prts nog leverbaar zijn,maar dit vind ik toch wel buitensporig, bij Audi tradition, voor minder dan de helft. Ik weet verzendkosten duur vanuit Dl
- FrederickOT
Verzendkosten bij Audi Tradition zijn een bizarre €30,41 voor alle kleine pakketten naar Nederland.
Dus de peilstok daar voor €15 + €30 verzendkosten maakt de peilstok €45 euro de stuk.
Hierbij voor €30 dus ruim goedkoper

Huidige verzameling:
- Peter_Maathuis
- Moderator
Ik meen te weten dat bij de group buy die net door Hans Jan is geregeld de nodige peilstokken (à € 14,26) zitten. Maar als iemand die boot heeft gemist, zou hij/zij geïnteresseerd kunnen zijn.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Welke?
Ik weet dat er diverse stokken zijn en heb ze nu aan de achterkant voor AUA gezet wegens slecht leverbare en erg dure.
Prijs was boven €20,- ooit en doei, pak wel een Polo / Ibiza of Fabia stok voor AUA blokken + pijpje
en die gaan langer mee, beter afleesbaar & originele is nu Kurk in.
Ik zie ook andere onderdelen van niets leverbaar tot erg duur gaan en dat krijg je met als je 20+ voertuig wilt blijven rijden.
Ik weet dat er diverse stokken zijn en heb ze nu aan de achterkant voor AUA gezet wegens slecht leverbare en erg dure.
Prijs was boven €20,- ooit en doei, pak wel een Polo / Ibiza of Fabia stok voor AUA blokken + pijpje
en die gaan langer mee, beter afleesbaar & originele is nu Kurk in.
Ik zie ook andere onderdelen van niets leverbaar tot erg duur gaan en dat krijg je met als je 20+ voertuig wilt blijven rijden.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Peter_Maathuis
- Moderator
Het (voor AUA correcte) onderdeelnummer staat in de eerste post en in de titel - gewoon lezen dus 

A2 BBY 2003 CS - OSS
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik heb conform inschrijving besteld, geen extra op voorraad tenzij de club er baat bij heeft 
Voor de rest wil ik over de prijs geen oordeel vellen. Een ieder heeft kans gehad mee te doen aan de centrale inkoop en daar voordeel bij te behalen.
Wel een mooi initiatief én bovendien goed advies!

Voor de rest wil ik over de prijs geen oordeel vellen. Een ieder heeft kans gehad mee te doen aan de centrale inkoop en daar voordeel bij te behalen.
Wel een mooi initiatief én bovendien goed advies!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Maathuis
- Moderator
Deze is voor dieselmotoren en niet voor een AUA motor. Daar moet je de (aangeboden) G versie voor hebben...