te koop alles van de A2 1.2 tdi
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- andretti_a2
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Helaas die is al weg (de zonneklep voor de bestuurderszijde)
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Als André je niet kan helpen, kan ik dat misschien wel...
- andretti_a2
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
helaas die heb ik niet. Interieur was beige.
Succes met zoeken!
groet Andre
Succes met zoeken!
groet Andre
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
andre heeft beige kleur, dus ik hou me van harte aanbevolen ! ( ik ben nieuw hier , weet nog niet hoe jou te benaderen,vandaar hier..Peter_Maathuis schreef: ↑06 nov 2024, 21:39Als André je niet kan helpen, kan ik dat misschien wel...
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Je kunt (links van de teksten) op iemands naam klikken om een PB te versturen naar een andere forummer. Je kunt ook even kijken bij "Onderdelen - te koop"
Ik heb een rechter achterdeur met zwarte bekleding over - ik denk dat de luidsprekerroosters links en rechts verschillend zijn, maar de raamslinger is L en R gelijk.
Ik heb een rechter achterdeur met zwarte bekleding over - ik denk dat de luidsprekerroosters links en rechts verschillend zijn, maar de raamslinger is L en R gelijk.