[quote="Audi_gekkie;53471"]
Audi_gekkie schreef:
Flauw
Ik bedoel hiermee dat ik @Pet gelijk geef.
Bij de verkoop van mijn Audi 90 heb ik winterbanden/velgen, en overige losse (reserve) onderdelen ook apart verkocht.[/quote]
Winterbanden en losse reserve onderdelen is m.i. een ander verhaal dan dit tasje. Dit tasje zie ik als integraal onderdeel van een A2. Wat mij betreft in het verlengde van het verkopen van de bijgeleverde krik, gereedschapsset en compressor.
Maar goed, mensen moeten verkopen wat ze willen, maar wees niet verrast als op een liefhebbersforum daar anders naar wordt gekeken. Tenzij deze A2 op de sloop staat ben ik hier sceptisch over.
gevarendriehoek en ehbo tas
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Winterbanden en losse reserve onderdelen is m.i. een ander verhaal dan dit tasje. Dit tasje zie ik als integraal onderdeel van een A2. Wat mij betreft in het verlengde van het verkopen van de bijgeleverde krik, gereedschapsset en compressor.
Maar goed, mensen moeten verkopen wat ze willen, maar wees niet verrast als op een liefhebbersforum daar anders naar wordt gekeken. Tenzij deze A2 op de sloop staat ben ik hier sceptisch over.</div>
</blockquote>
maar als jij je auto inruild voor een appel en een ei,en de autodealer heeft nog niet eens in de bagageruimte gekeken...
Goede vriend had zijn golf ingeruild. verkoper A had er in gereden en er naar gekeken. er zaten toen 18" onder met zgan banden, en er een inruil prijs voor gegeven.
Nieuwe auto paar maanden later opgehaald, verkoper B neemt de oude golf in, met stalen 16" velgen en versleten banden.
Geen haan die er naar kraait.
Maar goed, mensen moeten verkopen wat ze willen, maar wees niet verrast als op een liefhebbersforum daar anders naar wordt gekeken. Tenzij deze A2 op de sloop staat ben ik hier sceptisch over.</div>
</blockquote>
Heb ik bevraagt om dit negatief commentaar of mening mag ik even zelf bepalen wat ik verkoop je mag zelf de sigaretten aansteker kopen voor
Ik kocht eens een Lupo. Nadat we uit de prijs waren, keek ik in de kofferbak en vond...
er een losse trekhaak, compleet met bekabeling, aan. Wist de verkoper niet (want hij had niet eerder in de kofferbak gekeken. Zo kan het ook.
En aan @Pet: goed dat je even uitlegt hoe het zit. Je had misschien dat er in het begin even bij kunnen zetten, want het roept wel vraagtekens op. Succes met de verkoop.
er een losse trekhaak, compleet met bekabeling, aan. Wist de verkoper niet (want hij had niet eerder in de kofferbak gekeken. Zo kan het ook.
En aan @Pet: goed dat je even uitlegt hoe het zit. Je had misschien dat er in het begin even bij kunnen zetten, want het roept wel vraagtekens op. Succes met de verkoop.