Onderdelen 1.4 TDI te koop, Style velgen, bekerhouder middelste en linkse luchtrooster, etc etc
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Hoi Edwin,Dat is helemaal mooi. Ik heb met de EUR 10,00 overgemaakt aan je....Alvast bedankt voor de moeite ook.Groeten,Bart
Ik kreeg een foutmelding toen ik jouw mail beantwoorde dus vandaar ff zo ;-)
En Sjors, wil jij mij een seintje geven als ie binnen is?
Ik kreeg een foutmelding toen ik jouw mail beantwoorde dus vandaar ff zo ;-)
En Sjors, wil jij mij een seintje geven als ie binnen is?
- Walter
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
ik kom wel even vanuit Zwolle naar Barendrecht gereden, tenslotte dichterbij.
Ook al vallende verzendkosten mij reuze mee, dinsdag 12juli moet ik in Tholen zijn en dan ben ik dus in de buurt.

nu een CS blauwe 1,4tdi met een beetje extra om over de 100pk te komen
Geen probleem Walter , 12juli is prima als je naar dit adres kom ligt tegen de rijksweg richting Tholen.Walter schreef:
ik kom wel even vanuit Zwolle naar Barendrecht gereden, tenslotte dichterbij.Ook al vallende verzendkosten mij reuze mee, dinsdag 12juli moet ik in Tholen zijn en dan ben ik dus in de buurt.
Autoschade Barendrecht
Middelweg 7, 2992 SP Barendrecht<br id="null"><br id="null">
- Bluemotion
Allen, ik zal t vanavond aanbieden bij Kiala, @pocoloco kan de zending dan bij t pickuppoint halen en krijgt een link,voor track/trace. Veel plezier ermee!
- Audi_gekkie
Mis je de A2 toch nog een beetje Edwin?
Wel jammer dat je hier minder en uiteindelijk niet meer aanwezig zult zijn.
Veel plezier met de Fiat 500
Wel jammer dat je hier minder en uiteindelijk niet meer aanwezig zult zijn.
Veel plezier met de Fiat 500

- Bluemotion
Ja, was al eerder even weg, uiteindelijk toch weer een A2 voor erbij gekocht =)
blijf wel actief hoor, vindt het veel te leuk, komt vast wel weer een hobby A2!
Voor nu eerst mn voorraad onderdelen maar verkopen, ik heb ook nog een wisserarm 2002- liggen deze zet ik er dit weekend op.
blijf wel actief hoor, vindt het veel te leuk, komt vast wel weer een hobby A2!
Voor nu eerst mn voorraad onderdelen maar verkopen, ik heb ook nog een wisserarm 2002- liggen deze zet ik er dit weekend op.
- Audi_gekkie
Ik ben benieuwd naar de onlangs aangeschafte A2. 

- Bluemotion
Hai @audigekkie, ik bedoel dat ik 2 jaar terug ook al een A2 1.2tdi had en deze heb weggedaan en vervolgens uiteindelijk de 1.4 tdi heb gekocht.
Deze heb ik afgelopen weekend verkocht, maar je weet maar nooit in de toekomst.....
Deze heb ik afgelopen weekend verkocht, maar je weet maar nooit in de toekomst.....