Iemand interesse in een echt nog prima set winterbanden merk Nokian? Alle banden minimaal (!!) 6 mm profiel.
Maat: 175/65R15.
Setje is 3 jaar oud doch slechts twee seizoenen gebruikt i.v.m. wintersport. Zelf heb ik een nieuwe set op aparte stalen velgen kunnen overnemen.
Vijf tientjes is prima
(ophalen in Breukelen)
Groetjes Patrick
Prima set winterbanden 175/65R15
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- IbisA2
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- Bijlagen
-
- Winterbanden 1.jpg (1.71 MiB) 2932 keer bekeken
-
- Winterbanden 6.jpg (1.43 MiB) 2932 keer bekeken
-
- Winterbanden 5.jpg (1.01 MiB) 2932 keer bekeken
-
- Winterbanden 4.jpg (1013.45 KiB) 2932 keer bekeken
-
- Winterbanden 3.jpg (1.08 MiB) 2932 keer bekeken
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Net een Pb gestuurd, want als oud Judoka heb ik aan 1 zwarte band niet genoeg....! 

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Je hebt zeker flink wat klappen gehad als judoka...eekhoorntje schreef: ↑10 feb 2019, 10:19Net een Pb gestuurd, want als oud Judoka heb ik aan 1 zwarte band niet genoeg....!![]()
(Gezien de soms onnavolgbare zinnen op dit forum

- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik stuurde een Pb maar nog geen antwoord,
als ik deze koop heb ik gewoon 5 zwarte banden... leuk grapje...
Heb nog klant die op net aan APK waardige 1.7 mm banden door de APK kwam maar moeten andere om en die heeft geen berg ruimte voor zomer/winter als student 3 hoog op kamers.. dus hele jaar winter vind hij prima....
Ik wil ze graag halen maar datum & adres gaat via Pb...
als ik deze koop heb ik gewoon 5 zwarte banden... leuk grapje...
Heb nog klant die op net aan APK waardige 1.7 mm banden door de APK kwam maar moeten andere om en die heeft geen berg ruimte voor zomer/winter als student 3 hoog op kamers.. dus hele jaar winter vind hij prima....
Ik wil ze graag halen maar datum & adres gaat via Pb...
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?