"Schlachtfest" 81-RG-LS
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Geachte Heren,
Ik ga even over een datum nadenken om een soort van "open dag" te houden, want ik heb niet bijster veel tijd om alles te demonteren, in pakketjes te stoppen, naar het postkantoor te brengen etc.
Op deze dag kan je er dan afhalen wat je zou willen, betalen, en meenemen.
Als er genoeg animo voor is, dan kunnen jullie elkaar helpen, en dan zorg ik voor wat te knabbelen en drinken, kan het nog gezellig worden ook!
Is dat wat?
Ik ga even over een datum nadenken om een soort van "open dag" te houden, want ik heb niet bijster veel tijd om alles te demonteren, in pakketjes te stoppen, naar het postkantoor te brengen etc.
Op deze dag kan je er dan afhalen wat je zou willen, betalen, en meenemen.
Als er genoeg animo voor is, dan kunnen jullie elkaar helpen, en dan zorg ik voor wat te knabbelen en drinken, kan het nog gezellig worden ook!
Is dat wat?
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Lijkt mij gezellig.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Dan wil ik graag de zonneklep reserveren!Spits schreef: ↑05 jun 2019, 11:45Grote tank, 42L. model is van 2005, die zijn alleen met grote geleverd. zelf eronder vandaan halen......joost.cuijpers schreef: ↑05 jun 2019, 11:37Hoe groot is je tank? Anders waarschijnlijk interesse in.
Heb je toevallig een zonneklep boven de achteruitkijk spiegel?
Let op, past niet zomaar, uitlaat loopt ook anders.
zonneklepje in het midden aanwezig.
- Spits
Allen die interesse hebben:
- Wat: Leegplukken van een A2 tdi.
- Waar: Berkel en Rodenrijs, exacte adres geef ik je in een PB.
- Wanneer: 29 juni 2019 vanaf 09:30.
Wat er niet weggaat is electronica op het gebied van tellers, comfort module. ook blijft de motor/bak/onderstel/stuur gerelateerde onderdelen.
Voor de rest mag alles wel weg, eventueel ook de achteras met schijfremmen.
Kost allemaal niet de hoofdprijs, wel zelf demonteren (dus niet SLOPEN), ik ben aanwezig om te helpen/assistentie te verrichten.......... in de vorm van een hapje en een drankje aanbieden..
, (en natuurlijk! een helpende hand toe te steken).
Wat kost een "niet de hoofdprijs" dan? Want men wil wel weten waar ie aan toe is qua doekoe uitgeven, toch?
Zoals al gezegd, zwarte voorstoelen en banken in nette staat voor 65,-
De achteras, compleet met de schijven/remmerij 100,-
Een deur, compleet met deurkaart/raam/bediening/rubbers/speaker 25,-
Een achterklep compleet (raam/spoiler/slot/bekleding) 50,-
Losse plastic kapjes, schakelaars, relais, stekkers etc van 5-10,-
Zulks soort prijzen dus voor onderdelen, die op marktplaats waarschijnlijk van goud gemaakt zijn.
Zelf weet je ook wel wat iets waard is, trek daar je conclusie uit en doe er een "fair" bod op, "show me the money" en neem het mee!
Reserveren van spullen vind ik lastig, want je zal zien dat je dan in ene toch niet kan op die dag, en een ander komt niet want het is al vergeven.......... Maar om nou politie agentje te gaan zitten spelen op de 29e, nee dank je , dat doe ik de hele dag al hier. Dus ik hoop dat jullie daar als "true gentlemen" uit kunnen komen (elkaar afslachten mag ook, maar dan gelieve uit gehoor en zichtbereik..
).
Culinaire hoogstandjes zullen zijn knakworst op een bolletje, zonder bed van sla maar wel met mosterd, of iets in die trant, wat je weg kan spoelen met wat frisdrank en, nou vooruit dan, een biertje, of een glas wit droog als je toch al nat bent.
Of dit een goed idee is weet ik mijn god niet, maar meld je aan en wees welkom!
Toedels, Menno.
- Wat: Leegplukken van een A2 tdi.
- Waar: Berkel en Rodenrijs, exacte adres geef ik je in een PB.
- Wanneer: 29 juni 2019 vanaf 09:30.
Wat er niet weggaat is electronica op het gebied van tellers, comfort module. ook blijft de motor/bak/onderstel/stuur gerelateerde onderdelen.
Voor de rest mag alles wel weg, eventueel ook de achteras met schijfremmen.
Kost allemaal niet de hoofdprijs, wel zelf demonteren (dus niet SLOPEN), ik ben aanwezig om te helpen/assistentie te verrichten.......... in de vorm van een hapje en een drankje aanbieden..

Wat kost een "niet de hoofdprijs" dan? Want men wil wel weten waar ie aan toe is qua doekoe uitgeven, toch?
Zoals al gezegd, zwarte voorstoelen en banken in nette staat voor 65,-
De achteras, compleet met de schijven/remmerij 100,-
Een deur, compleet met deurkaart/raam/bediening/rubbers/speaker 25,-
Een achterklep compleet (raam/spoiler/slot/bekleding) 50,-
Losse plastic kapjes, schakelaars, relais, stekkers etc van 5-10,-
Zulks soort prijzen dus voor onderdelen, die op marktplaats waarschijnlijk van goud gemaakt zijn.
Zelf weet je ook wel wat iets waard is, trek daar je conclusie uit en doe er een "fair" bod op, "show me the money" en neem het mee!
Reserveren van spullen vind ik lastig, want je zal zien dat je dan in ene toch niet kan op die dag, en een ander komt niet want het is al vergeven.......... Maar om nou politie agentje te gaan zitten spelen op de 29e, nee dank je , dat doe ik de hele dag al hier. Dus ik hoop dat jullie daar als "true gentlemen" uit kunnen komen (elkaar afslachten mag ook, maar dan gelieve uit gehoor en zichtbereik..

Culinaire hoogstandjes zullen zijn knakworst op een bolletje, zonder bed van sla maar wel met mosterd, of iets in die trant, wat je weg kan spoelen met wat frisdrank en, nou vooruit dan, een biertje, of een glas wit droog als je toch al nat bent.
Of dit een goed idee is weet ik mijn god niet, maar meld je aan en wees welkom!
Toedels, Menno.
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dat is ook een ludieke manier om je A2 onderdelen aan de man te brengen!
Ik zie het al helemaal voor me, een horde met mannen die zich allemaal in, om, op de auto wurmen om de beste onderdelen er 'professioneel' vanaf te slopen. Moet een prachtig schouwspel zijn! Moet je een timelapse van maken, zal een hilarisch effect geven
Ik zie het al helemaal voor me, een horde met mannen die zich allemaal in, om, op de auto wurmen om de beste onderdelen er 'professioneel' vanaf te slopen. Moet een prachtig schouwspel zijn! Moet je een timelapse van maken, zal een hilarisch effect geven

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Jur
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Prachtig verhaal Menno!
Hopelijk blijf je achter met een kale carrosserie.
@HansJan: zoiets? https://www.youtube.com/watch?v=2EgZ9oS2ye0

@HansJan: zoiets? https://www.youtube.com/watch?v=2EgZ9oS2ye0
- jandeman63
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Heb je toevallig nog het klepje van de zekeringkast? Deze mist bij mij. Ik las dat je een zwart interieur had dus dat zou mooi zijn.
groet Jan
groet Jan
- Spits
Welkom Roeljac op dit forum!
Helaas, clip is hiervan gebroken (dus blijft niet goed in ruststand/locked staan) en draden zijn bij de vorige eigenaar doorgeknipt (?), en is beige van kleur.
Welkom op dit forum Jan, mooie rooie CS heb je aangeschaft!jandeman63 schreef: ↑08 jun 2019, 15:39Heb je toevallig nog het klepje van de zekeringkast? Deze mist bij mij. Ik las dat je een zwart interieur had dus dat zou mooi zijn.
groet Jan
Zekeringkapje zit ondertussen bij @edje13 in zijn voiture.