Beste allen,
Kwam deze site tegen en ik heb het idee dat ze goedkoper zijn dan autodoc.
Voorbeeld, set Bilstein B4 ,€169,90 + €12,- verzendkosten.
Wat vinden/denken jullie?
Bandel-online.de goedkoper dan autodoc?
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
''tis een beetje stilletjes op het forum..... Maar on topic; voor 4 stuks B4 is dit denk ik een hele scherpe en nette prijs,
.

ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik denk dat vele nu eerst Duits moeten leren, geen Tandriem maar Zand riem gezocht... en ja, porto voor 1e artikel dus voor grotere voorraden en samen bestellen per provincie en bij een forum lid dat erg veel thuis zit dus geen 2 verdieners.... dan is het goed mogelijk.... autodoc is niet duur, maar 24% korting en soms duurder.... die leveren zonder porto boven een bepaald bedrag.....
Wel beweren ze 2-3 dagen maar of dat ook voor NL levering geld zeggen ze niet....
En elke fout moet retour en wie betaalde die kosten voor retour zendingen....
Ga eerst rustig lezen, want als ik Benzine tandriem voor diesel kreeg, hoeveel kost het dan.....?
En voor Rolf ga ik kijken wat complete As koste... links dus!
De Conti dozen komen uit zelfde fabriek, net als SKF en de merkloze ontbreken en dat is goed teken.
Wel beweren ze 2-3 dagen maar of dat ook voor NL levering geld zeggen ze niet....
En elke fout moet retour en wie betaalde die kosten voor retour zendingen....
Ga eerst rustig lezen, want als ik Benzine tandriem voor diesel kreeg, hoeveel kost het dan.....?
En voor Rolf ga ik kijken wat complete As koste... links dus!
De Conti dozen komen uit zelfde fabriek, net als SKF en de merkloze ontbreken en dat is goed teken.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...