KW veren voor audi a2
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik betwijfel of het te wijten valt aan de Samsung. De doos staat immers recht op de foto, de schotten daargelaten. Het is toch heel duidelijk zichtbaar dat de linkerkant van de onderste veer naar binnen wijkt. Misschien een nieuwe foto maken? Dat zou enige twijfel bij een potentieel geïnteresseerde wellicht weg kunnen nemen.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Lief dat je twijfelt, jammer dat iets verkopen op dit forum toch erg lastig is vergeleken met andere fora.
Even terugkomend op je veronderstelling. De veren zijn recht, en verkeren in goede staat, ik heb dit 5 minuten geleden gecontroleerd en al meerdere malen aangegeven. Als het goed is zijn de veren verkocht, anders zal ik nog nieuwe foto's maken.
Ik zou het op prijs stellen als mensen die interesse hebben reageren, redelijk onnodig om 20 postst in een verkoop topic te hebben staan.
Even terugkomend op je veronderstelling. De veren zijn recht, en verkeren in goede staat, ik heb dit 5 minuten geleden gecontroleerd en al meerdere malen aangegeven. Als het goed is zijn de veren verkocht, anders zal ik nog nieuwe foto's maken.
Ik zou het op prijs stellen als mensen die interesse hebben reageren, redelijk onnodig om 20 postst in een verkoop topic te hebben staan.
- HansJan
- Moderator
Ik denk dat de markt voor dergelijke aanpassingen op dit type auto en het bijbehorende berijderspubliek een stuk kleiner is dan voor andere merken/type auto's. Dat zal de verkoop via dit forum niet bespoedigen. En mijn opmerkingen zijn niet aanvallend bedoeld, ik probeer enkel een zo goed mogelijk beeld te krijgen bij hetgeen je aanbiedt.
Helaas was je teleurgesteld over het resultaat van de verlaging, met een 1.4 benzine is dat effect nog minder en daarom valt mijn interesse voorlopig af. Ben wel overtuigd van jouw ervaring en bevindingen over deze set. En dat laat mij twijfelen.
Evengoed bedankt voor de alle checks.
Helaas was je teleurgesteld over het resultaat van de verlaging, met een 1.4 benzine is dat effect nog minder en daarom valt mijn interesse voorlopig af. Ben wel overtuigd van jouw ervaring en bevindingen over deze set. En dat laat mij twijfelen.
Evengoed bedankt voor de alle checks.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Daar heb je helemaal gelijk in, ik denk ook dat de markt binnen dit berijderspubliek een stuk kleiner is dan bij andere modellen/merken. Dat neemt niet weg dat ik meer dan 20 posts voor een simpel verkoop topicje veel vind.
En klopt, ik had graag nog meer verlaging gehad in mijn geval, maar dan had ik een schroefset moeten kopen en dat vind ik weer wat veel van het goede voor een goedkope daily-drive.
De set is inmiddels verkocht. Dus deze mag op slot
En klopt, ik had graag nog meer verlaging gehad in mijn geval, maar dan had ik een schroefset moeten kopen en dat vind ik weer wat veel van het goede voor een goedkope daily-drive.
De set is inmiddels verkocht. Dus deze mag op slot
- HansJan
- Moderator
Het heeft in elk geval een hoop teweeg en meer inzichten gebracht :-) Als je daar geen prijs op stelt, dan is Marktplaats het enige alternatief. Heb je de set aan een forumlid verkocht?
@Peter: zou je de tekst VERKOCHT kunnen toevoegen aan dit topic? Dan is het direct zichtbaar dat de set niet meer beschikbaar is. De auteur kan de titel na 30 dagen immers niet meer aanpassen. Kan dat voor deze categorie eventueel aangepast worden?
@Peter: zou je de tekst VERKOCHT kunnen toevoegen aan dit topic? Dan is het direct zichtbaar dat de set niet meer beschikbaar is. De auteur kan de titel na 30 dagen immers niet meer aanpassen. Kan dat voor deze categorie eventueel aangepast worden?
- HansJan
- Moderator
@Peter: waarom is dit een sticky topic geworden?