Middenconsole met bekerhouders voor achterbank
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
[quote="DuncanA2;58194"]Hmmm weer te laat
[/quote]
Sorry Duncan , maar je moet op deze site altijd alert zijn .
Er komen soms onderdelen langs die iedereen graag in of op zijn A2 wil hebben , gelukkig was ik ingelogd tijdens de plaatsing van de advertentie .

Sorry Duncan , maar je moet op deze site altijd alert zijn .
Er komen soms onderdelen langs die iedereen graag in of op zijn A2 wil hebben , gelukkig was ik ingelogd tijdens de plaatsing van de advertentie .

Je kunt het ook nog nieuw bestellen (eind 2013 nog wel) bij Eberstein gruppe(www.online-teile.com/audi) in Duitsland.
8z0 863 476 A 4PK
8z0 864 079 B
8z0 864 080
N 102 883 03
Dat zijn de onderdeelnummers van de onderdelen zoals hierboven afgebeeld.
- Audi_gekkie
Is al jaren niet meer nieuw te krijgen. Geen enkel onderdeeltje.
En ja meer dan het dubbele. Kwestie van vraag en aanbod.
Alleen beide adapters zijn al gauw 20 euro.
En ja meer dan het dubbele. Kwestie van vraag en aanbod.
Alleen beide adapters zijn al gauw 20 euro.
- Audi_gekkie
De spaceflloorbox heb je voor een nette prijs. Niet te veel of weinig.
De bekerhouders voor achterin zijn meer gewild.
De bekerhouders voor achterin zijn meer gewild.
[quote="Audi_gekkie;58198"]De spaceflloorbox heb je voor een nette prijs. Niet te veel of weinig.
De bekerhouders voor achterin zijn meer gewild.[/quote]
Ik dacht andersom, maar had niet echt een idee, daarom vroeg ik om een bod, nu heeft George geluk. Nieuw was ongeveer 85 euro en ik heb er een paar jaar plezier van gehad.
De bekerhouders voor achterin zijn meer gewild.[/quote]
Ik dacht andersom, maar had niet echt een idee, daarom vroeg ik om een bod, nu heeft George geluk. Nieuw was ongeveer 85 euro en ik heb er een paar jaar plezier van gehad.