Ik hoop het niet, maar het lijkt alsof 'gewoon besteld' nu niet meer lukt...Peter_Maathuis schreef: ↑07 aug 2019, 09:13Ik heb 2,5 jaar geleden de sleuteltjes van de trekhaak gewoon nieuw besteld op nummer (via dealer juiste adres gevonden)
Via mijn dealer (De Waal) werd ik doorgestuurd naar de originele fabrikant van de trekhaak, die vestigingen in Duitsland en Amerika heeft en de sleutels zou moeten kunnen leveren. Via de Duitse vestiging contact gezocht (oa gebeld en geschreven), werd mij verteld dat ze dat niet meer hebben en/of doen en werd ik uiteindelijk terugverwezen naar het interne dealerkanaal van Pon...
Uiteindelijk van de serviceorganisatie van Pon de volgende teleurstellende mail gekregen:
Geachte heer xxxxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Heb het nagetrokken voor u en er werd me verteld dat deze onderdelen niet verkrijgbaar zijn. Het kan zijn dat bepaalde dealers deze nog hebben liggen maar we hebben geen inzage in de magazijn van de dealers waardoor het niet mogelijk is om dit te achterhalen.
Met vriendelijke groet,
Jearnell Luidens
Audi Customer Care
Audi
Kortom, baal daar behoorlijk van... want, wat nu?
Maar dit gaat over iemand anders z'n advertentie, maar ik hoop voor hem en de koper dus wel dat de sleutels erbij zitten en vandaar mijn hoge interesse of het héééél mss hetzelfde nummer was