"Schlachtfest" 81-RG-LS

Aanbieden van onderdelen, altijd met prijsvermelding.
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
edje13
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

08 jun 2019, 16:32 0 x

Zit ondertussen bij @edje13 in zijn voiture.
[/quote]

Dat is helemaal waar :)
ReemW
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

12 jun 2019, 20:38 0 x

Beste Spits,
Allereerst nog mijn oprechte deelneming voor je mooie auto. Ik hoop dat alle betrokkenen er zonder lijflijke schade zijn afgekomen.
Toevallig ben ik na vandaag ook weer naar iets op zoek voor mijn auto. Hij kwam vandaag gelukkig weer door de APK heen, maar de ruitenwissermotor functioneert zwak. Dat merkte ik zelf ook al omdat hij soms vastloopt tijdens dienst.
Mijn vraag is dus: heb je een ruitenwissermotor in jouw trouwe vriend die nu uit elkaar gehaald wordt?
Groeten,
Reem
Spits
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

13 jun 2019, 01:07 1 x

ReemW schreef:
12 jun 2019, 20:38
Beste Spits,
Allereerst nog mijn oprechte deelneming voor je mooie auto. Ik hoop dat alle betrokkenen er zonder lijflijke schade zijn afgekomen.
Toevallig ben ik na vandaag ook weer naar iets op zoek voor mijn auto. Hij kwam vandaag gelukkig weer door de APK heen, maar de ruitenwissermotor functioneert zwak. Dat merkte ik zelf ook al omdat hij soms vastloopt tijdens dienst.
Mijn vraag is dus: heb je een ruitenwissermotor in jouw trouwe vriend die nu uit elkaar gehaald wordt?
Groeten,
Reem
Hej Reem, yup alles flex, tegenpartij ook (behalve dat ze geen aansprakelijkheid accepteren....maar da's voor de rechtsbijstand verzekering een zaak nu), bedankt voor de belangstelling!
De wisser motor kan je er de 29e van deze maand af komen halen, maar misschien ben je beter af met een massa draad op je oude motor aanleggen(?), want dat is (meestal) het euvel.

Overigens zijn er wel een paar onderdelen weg (klein spul), maar nog weinig animo voor de 29e juni........
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
ArcSissy
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

13 jun 2019, 10:42 0 x

Hoi @Spits,

Ik kom graag op de afscheidsdienst van de 81-RG-LS mijn eerbied betonen en rouwen met alle aanwezigen. Hierbij zal ik zelf niet deelname aan de anatomische lessen, daar ik momenteel geen transplantatie-noden heb.
Wel doe ik graag een bijdrage in de koffie en cake tafel ...
Laat even weten of dit uitkomt e.d.
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
ReemW

13 jun 2019, 12:15 0 x

Hoi @@Spits bedankt voor je suggestie. Ik heb alleen te weinig kennis van de techniek om daar zelf iets mee te kunnen. Kan ik met de opmerking over de massa-draad bij een monteur aankomen? Ik kreeg juist te horen dat het motortje vervangen moest.
Als iemand voor mij de wissermotor eruit wil halen op de 29e wil ik hem wel ophalen. Ik durf dat nog niet zelf aan😅
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

13 jun 2019, 12:53 2 x

@ReemW zie hier: viewtopic.php?t=3444
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie

13 jun 2019, 16:08 3 x

@ReemW ,
Als iemand voor mij de wissermotor eruit wil halen op de 29e wil ik hem wel ophalen. Ik durf dat nog niet zelf aan😅
Ik krijg de 18de al de kans om wat onderdelen te oogsten voor mijn A2, als @Spits en vadertje tijd het toelaat wil ik wel kijken of ik hem er voor je af kan halen.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Spits

13 jun 2019, 19:22 1 x

ArcSissy schreef:
13 jun 2019, 10:42
Hoi @Spits,

Ik kom graag op de afscheidsdienst van de 81-RG-LS mijn eerbied betonen en rouwen met alle aanwezigen. Hierbij zal ik zelf niet deelname aan de anatomische lessen, daar ik momenteel geen transplantatie-noden heb.
Wel doe ik graag een bijdrage in de koffie en cake tafel ...
Laat even weten of dit uitkomt e.d.
Aart, koffie en cake...... Gatver! Bier en wijn zal het zijn, oh en m'n frau roept jenever...... :joy:
Maar je bent een lieverd om langs te willen komen en er zo'n plechtigheid van te willen maken.
Uiteraard ben je welkom, hoe meer zielen, hoe meer vreugde (we zijn nu met z'n tweeën, jij en ik). :heart: :cool:
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
Spits

13 jun 2019, 19:23 0 x

kobus1978 schreef:
13 jun 2019, 16:08
@ReemW ,
Ik krijg de 18de al de kans om wat onderdelen te oogsten voor mijn A2, als @Spits en vadertje tijd het toelaat wil ik wel kijken of ik hem er voor je af kan halen.
No problemo Koos.
ReemW

13 jun 2019, 20:01 0 x

Je bent een held @k@kobus1978 ! Laat me weten hoe en wat over het ophalen en wat je ervoor wil hebben @Spits
Aangezien mijn huidige wissermotor te zwak is denk ik dat de oplossing met de massadraad misschien geen duurzame oplossing is.
Groet, Reem
Plaats reactie