[/quote]
Dat is helemaal waar

Hej Reem, yup alles flex, tegenpartij ook (behalve dat ze geen aansprakelijkheid accepteren....maar da's voor de rechtsbijstand verzekering een zaak nu), bedankt voor de belangstelling!ReemW schreef: ↑12 jun 2019, 20:38Beste Spits,
Allereerst nog mijn oprechte deelneming voor je mooie auto. Ik hoop dat alle betrokkenen er zonder lijflijke schade zijn afgekomen.
Toevallig ben ik na vandaag ook weer naar iets op zoek voor mijn auto. Hij kwam vandaag gelukkig weer door de APK heen, maar de ruitenwissermotor functioneert zwak. Dat merkte ik zelf ook al omdat hij soms vastloopt tijdens dienst.
Mijn vraag is dus: heb je een ruitenwissermotor in jouw trouwe vriend die nu uit elkaar gehaald wordt?
Groeten,
Reem
Ik krijg de 18de al de kans om wat onderdelen te oogsten voor mijn A2, als @Spits en vadertje tijd het toelaat wil ik wel kijken of ik hem er voor je af kan halen.Als iemand voor mij de wissermotor eruit wil halen op de 29e wil ik hem wel ophalen. Ik durf dat nog niet zelf aan
Aart, koffie en cake...... Gatver! Bier en wijn zal het zijn, oh en m'n frau roept jenever......ArcSissy schreef: ↑13 jun 2019, 10:42Hoi @Spits,
Ik kom graag op de afscheidsdienst van de 81-RG-LS mijn eerbied betonen en rouwen met alle aanwezigen. Hierbij zal ik zelf niet deelname aan de anatomische lessen, daar ik momenteel geen transplantatie-noden heb.
Wel doe ik graag een bijdrage in de koffie en cake tafel ...
Laat even weten of dit uitkomt e.d.
No problemo Koos.kobus1978 schreef: ↑13 jun 2019, 16:08@ReemW ,
Ik krijg de 18de al de kans om wat onderdelen te oogsten voor mijn A2, als @Spits en vadertje tijd het toelaat wil ik wel kijken of ik hem er voor je af kan halen.Als iemand voor mij de wissermotor eruit wil halen op de 29e wil ik hem wel ophalen. Ik durf dat nog niet zelf aan