Ik heb online er een gekocht voor €275,- met 7 polige kabel.
Maar, ik heb die juiste boor niet, dus na aftekenen gat 3 gaatjes 8 mm erin en die uit frezen op precies die maat... veel werk en moet erg nauwkeurig gebeuren.
Ook de bumper is een Hefbrug nodig om alle schroefjes te bereiken en weer na afloop te monteren.
De kant en klaar kabel zat erbij, een universele is zoekplaatje en die wil ik nooit meer.... storingen en lang zoeken en in kabel auto prikken.
Ik denk dat we in Hilversum onder ervaringsdeskundige een Zondag moeten prikken en dan in 1x het maximale aantal trekhaken moeten monteren.
De huur kosten komen er dan wel bij maar alle BBY of die 1000 kg op kenteken hebben mogen het doen.
De AUA die niets heeft is op eigen risico, alleen fietsen dragers en ik weiger hier aan mee te werken.
De auto is hetzelfde maar ik weet hoe verzekeraars oordelen bij gebruik niet toegestaan trekhaakje.
Dan kunnen we voor meerdere een boor kopen/lenen? en gaat het sneller.
Ik ga bij toenmalige leverancier vragen of ze er nog zijn en wat ze nu kosten.
Eerst paar dagen vrij dus hoop volgende week een antwoord in mijn mailbox te hebben.
Ik reken op een man of 10 in 1x zelf monteren + hulp, en het is geen Audi haak, maar metalen versie.
Dit is een iets andere dan hier genoemd werd, en wel afneembaar, maar past wel maar niet onderling uitwisselbaar.
Balk & Haak dus anders, en geen slot erop, alleen draai knop + klik dingetje.
Originele trekhaak met bevestiging Audi A2
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- Stanley-Efu
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
De link van @Eekhoorntje eerder in dit topic werkt niet meer maar kwam via hem op deze afneembare trekhaak.
Iemand ervaring mee? Weet iemand of de beruchte zwarte montageblokken voor in het chassis er ook bij zitten?
https://www.rameder.nl/gdw-trekhaak-afn ... 382-2.html
Ik lees ergens dat een kabelboom niet meer verkrijgbaar is, maar op de Rameder site kun je gewoon 7 of 13 polig bijbestellen...
Is dit zomaar aan te sluiten denken jullie?

Iemand ervaring mee? Weet iemand of de beruchte zwarte montageblokken voor in het chassis er ook bij zitten?
Ik lees ergens dat een kabelboom niet meer verkrijgbaar is, maar op de Rameder site kun je gewoon 7 of 13 polig bijbestellen...
Is dit zomaar aan te sluiten denken jullie?

- HansJan
- Moderator
Nieuwe trekhaken worden compleet verkocht. Kabelbomen verschillen per model (met / zonder FIS, met / zonder PDC).
Informeer eens bij Eenink Auto's in Vorden, die monteert ook trekhaken voor een schappelijke prijs.
Graag weer on-topic, dit draadje gaat over de verkoop van een trekhaak.
Informeer eens bij Eenink Auto's in Vorden, die monteert ook trekhaken voor een schappelijke prijs.
Graag weer on-topic, dit draadje gaat over de verkoop van een trekhaak.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Stanley-Efu
Bedankt voor je reactie Hans Jan,
ja sorry idd beetje off topic.
Hopelijk vind de verkoper de zwarte montageblokken. Succes!
ja sorry idd beetje off topic.
Hopelijk vind de verkoper de zwarte montageblokken. Succes!
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
De prijs klopt niet meer en de levertijd is enkele maanden... of langer!
Een Originele Audi haak, met gegoten afneembare komt al snel via E bay gebruikte op €800,-
Deze made in België zijn op bestelling leverbaar....
Ze worden ook onder andere merken verkocht, ander plaatje en andere prijs.....
Voor een enkel ritje huisvuil is andere auto lenen / huren soms voordeliger.
De prijs klopt niet meer en de levertijd is enkele maanden... of langer!
Een Originele Audi haak, met gegoten afneembare komt al snel via E bay gebruikte op €800,-
Deze made in België zijn op bestelling leverbaar....
Ze worden ook onder andere merken verkocht, ander plaatje en andere prijs.....
Voor een enkel ritje huisvuil is andere auto lenen / huren soms voordeliger.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?