A2 wordt gesloopt - diverse onderdelen in de aanbieding
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ja, die is er nog, en hij zit nog in de montagebeugel.
- Mark
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dag Peter,
Bedankt voor de ruitenwisser motor. Het is nog in Utrecht.
ik heb ook een paravan gevonden. Beide, heb ik ze nog niet nodig. Wissermotor draait met een extra chasis/aarde leiding. Blijkbaar het is een bekende euvel. Aarding via de printplaat gaat vaker kapot. Ik ga vanuit dat tijdens de wisseling van de motor, paravan zal ook breken
In ieder geval bedankt,
Groeten van Mark
Bedankt voor de ruitenwisser motor. Het is nog in Utrecht.
ik heb ook een paravan gevonden. Beide, heb ik ze nog niet nodig. Wissermotor draait met een extra chasis/aarde leiding. Blijkbaar het is een bekende euvel. Aarding via de printplaat gaat vaker kapot. Ik ga vanuit dat tijdens de wisseling van de motor, paravan zal ook breken
In ieder geval bedankt,
Groeten van Mark
- Bijlagen
-
- image.jpeg (1.25 MiB) 4474 keer bekeken
- Spinazie
- Audi A2 clublid
De aarding is inderdaad een vaker voorkomend probleem, heeft te maken met vet dat warm wordt en op een contactvlak van de aarde in de motor terecht komt. Dat ziet er dan zo uit: Als de motor openmaakt kun je het contactvlak schoonmaken en dan doet ie het weer. Ik heb een ook een keer gedaan maar dan ben je dus even bezig om de motor in en uit te bouwen. En uiteindelijk zat ik na een jaar weer met hetzelfde probleem. Toen heb ik ook maar een draadje getrokken en doet het nu nog steeds primaMark schreef: ↑20 okt 2019, 13:09
In ieder geval bedankt,
Groeten van Mark

Met de zoekfunctie vindt je het een en ander. Ook op de Duitse wiki is veel te vinden: https://wiki.a2-freun.de/wiki/index.php ... schermotor
De paravan is redelijk robuust, ik vermoed dat deze wel heel blijft.
- Mark
Dag Spinazie,
Paravan is robust ??? Dat moet je wel eens aan Peter vertellen. Van wat ik hoor, tijdens de demontage van zijn toekomstige electro auto, de paravan is in vier stukjes uitgekomen. Die van mij is ook licht beschadigd tijds een voorruit vervanging.
Maar voor de anderen! . Als op een regenachtige dag ruitenwissers in eens niet meer doen, dat kan de reden zijn..
Groeten van Mark
Paravan is robust ??? Dat moet je wel eens aan Peter vertellen. Van wat ik hoor, tijdens de demontage van zijn toekomstige electro auto, de paravan is in vier stukjes uitgekomen. Die van mij is ook licht beschadigd tijds een voorruit vervanging.
Maar voor de anderen! . Als op een regenachtige dag ruitenwissers in eens niet meer doen, dat kan de reden zijn..
Groeten van Mark
- EenpuntVier
Hallo Peter,
Is het clima-control paneel nog beschikbaar?
Zo ja; hoe is de staat?
Bij voorbaat dank!
Is het clima-control paneel nog beschikbaar?
Zo ja; hoe is de staat?

Bij voorbaat dank!
- Peter_Maathuis
- Moderator
Neen, is al verkocht, helaas...
-
- Audi A2 clublid
Hallo Peter,
Ik heb nog steeds interesse in de olieniveausensor.
Graag even laten weten of jij hem nog heb en hoe ik kan hem kopen.
Ben erg tevreden met de stoelen.
JohnM.
Ik heb nog steeds interesse in de olieniveausensor.
Graag even laten weten of jij hem nog heb en hoe ik kan hem kopen.
Ben erg tevreden met de stoelen.
JohnM.
- Peter_Maathuis
- Moderator
@Ticcie, je hebt een pb