Uitlaat A2

Aanbieden van onderdelen, altijd met prijsvermelding.
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Gesloten
Gebruikersavatar
Stelvio1
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 nov 2022, 13:49
Locatie: Zandvoort
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

04 nov 2022, 13:58 0 x

Wie kan mij helpen aan een adres waar ik het achterste deel (voor de tank ) van de uitlaat kan kopen?
Het gaat om een A2 1,6 uit 2003.
Bijvoorbaat mijn dank.
Stelvio.
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

04 nov 2022, 23:08 3 x

Hoi @Stelvio1,

Welkom op het forum. Interessante voorstel ronde heb jij, we zouden toch wat meer over jou en je A2 te weten komen. Helpt jou ook zeker om hier de hulp te krijgen die je zoekt.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
Stelvio1
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 nov 2022, 13:49
Locatie: Zandvoort
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

05 nov 2022, 14:35 0 x

Beste Kobus.
Wat bijzonder dat je dit een interessante voorstel ronde vindt.
Ik noem mijn naam het type en jaartal van de Audi, en denk dat de manier waarop ik mijn vraag stel toch heel duidelijk is. Is het voor jou van belang om de kilometer stand/ hoeveel rijdt ik per jaar/ welke kleur is de Audi/hoelang heb ik de auto al/waar is de auto gekocht/wat is mijn favoriete eten( en waarom)welke muziek luister ik/wat is mijn gewicht/welke kleur ogen heb ik etc etc. Eigenlijk best wel vreemd toch die opmerking van je wat een interessante voorstel ronde? Moet zeggen het voelt niet echt als een welkom.
Toch een fijn dag verder, en ik hoop dat een eventueel nieuw lid wel aan je verwachtingen zal voldoen.
Gr Stelvio
Gebruikersavatar
Edwinvv
Berichten: 397
Lid geworden op: 27 feb 2021, 22:32
Locatie: Noordwijkerhout
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

05 nov 2022, 15:09 3 x

Wat jij bedoelt heet ‘Marktplaats’.
Dit is meer een club, een vereniging, waar mensen voor ze beginnen met vragen eerst even zeggen wie ze zijn. Soort beleefdheidsvorm.
Das al!!
Succes met je voorstel ronde.
Edwin
Gebruikersavatar
TJT
Berichten: 732
Lid geworden op: 18 jun 2019, 15:11
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

05 nov 2022, 16:54 0 x

Tip:
Bekijk eens enkele voorstel rondes van andere forumleden, dan zul je begrijpen wat Kobus bedoelt.
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

05 nov 2022, 17:40 0 x

Lekker elders zoeken!

Ik weet nu zeker dat mijn uitlaat die ik nog heb liggen niet naar Zandvoort gaat.
Zelf heb ik ook op marktplaats vaak dingen geweigerd te verkopen.

Als ze denken dat ze kunnen afdingen, of gratis verzenden eiste.... of met montage gratis erbij?
Ook die stuur ik naar een Dealer, ik wil best helpen maar deze persoon mag jaartje wachten....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

05 nov 2022, 18:39 3 x

@Stelvio1,

Als 1 der Moderatoren vraag ik jou enkel op ludieke wijze jezelf voor te stellen zoals verzocht in de welkoms mail.

Hier kan je de voorstelronde doen, tot die tijd gaat hier even een slotje op.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gesloten