Ik heb nog een afdekklep voor het zekeringenkastje beschikbaar (Audi 1-5497).
Gratis af te halen of tegen verzendkosten opsturen.
Afdekklep zekeringenvakje
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- Patrickbby
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ohw is dat die onder het stuur ?
De mijne is half lam, zou heel graag deze ophalen mits in de buurt.
De mijne is half lam, zou heel graag deze ophalen mits in de buurt.
- SK-525-S
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Voor zover ik mij herinner is die inderdaad van onder het dashboard. Ik heb al een jaar of 3 geen A2 meer, dus ik weet het niet meer zeker.
Zie bijgevoegde foto.
Ik woon zelf op Wieringen, maar als er geen haast bij is kan ik hem wel een keer meenemen naar onze zoon in Hoorn. Dat scheelt weer in de afstand.
Zie bijgevoegde foto.
Ik woon zelf op Wieringen, maar als er geen haast bij is kan ik hem wel een keer meenemen naar onze zoon in Hoorn. Dat scheelt weer in de afstand.
- Bijlagen
-
- 20230813_221332 a.jpg (181.12 KiB) 1501 keer bekeken
- Patrickbby
Ik heb nooit haast, zit zelf in purmerend en hoorn is dan goed dichtbij.SK-525-S schreef: ↑14 aug 2023, 10:53Voor zover ik mij herinner is die inderdaad van onder het dashboard. Ik heb al een jaar of 3 geen A2 meer, dus ik weet het niet meer zeker.
Zie bijgevoegde foto.
Zal ik anders even een dm sturen met mijn mb?
En dit is inderdaad het klepje onder het dashboard bij mij is aan 1 kant een "veertje" gebroken.
-
- Audi A2 clublid
Heeft het afdekplaatje al een nieuwe eigenaar gevonden in 2024!??
Staat nog op beschikbaar vandaar advertentie niet gesloten....
Groet johan berends
Staat nog op beschikbaar vandaar advertentie niet gesloten....
Groet johan berends
Tanken doe ik graag ik rij "lach-gas" 

- HansJan
- Moderator
Kan @SK-525-S reageren op de vraag van @be68an?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16