4 velgen 16" 6 arm (vraagprijs 180 EUR)
Ik had deze velgen gekocht met de intentie winterbanden rond te steken, de winter is er nooit gekomen en ik stel ze daarom te koop. Het gaat dus om 4 originele Audi velgen, zonder plooien of scheurtjes. Nu zitten er 4 zomerbanden op die aan het minimum profiel zitten, je kan er nog mee rijden, maar ik zou er niet mee naar de APK gaan =)
Ik heb ook nog 4 velgkapjes, maar daarvan zijn de klepjes afgebroken. Je kan ze eropzetten met een soort van mastiek (van de Audi garage meegekregen, zij gebruiken dat zelf ook) De velgen zelf vallen goed mee qua velgschade, zie zelf op de foto's. Ze zijn ook niet perfect.
Ik vraag 180 Euro voor de velgen, en kapjes. Een eerlijk prijs denk ik zo, als je de prijzen voor deze velgen eens opzoekt.

Indien gewenst kan ik de velgen ook opknappen voor jou, voor 300 euro in totaal breng ik de velgen zoals mijn huidige S-line's, zie foto's ter referentie:

-Koplamp rechts nieuw, nooit gebruikt (80 Euro)
Deze heb ik een jaartje geleden bij een Audi dealer gekocht, die hem al sinds 2002 in zijn magazijn had liggen. De koplamp is dan uiteraard in perfecte staat. Ik weet nu niet precies of deze te splitsen zijn, misschien kan iemand me daar meer duidelijkheid over geven (lamp is gebouwd in 2002).
De prijs van 101 Euro, die je nu op een van de foto's ziet is de toenmalige prijs. Ik had onlangs nog prijs gevraagd bij de lokale Audi-dealer, en dat was minstens het dubbele...

Heb je interesse of vragen? Stuur me gerust een bericht =)