Ongeopend, gloednieuw in doos.
H&R veren, zeer degelijk kwaliteit.
Geeft een strakke wegligging, doch comfortabel. Ook de looks van de auto verbeteren in mijn optiek.
Helaas is de A2 vroegtijdig verkocht terwijl ik de veren al had aangeschaft.
Nieuwprijs bij Stroeve is 195,- euro, mijn prijs 100,-
De set is toepasbaar op de 1.4 benzine. Productnummer: 29388-1
Echter heb ik de set gekocht voor de TDI, omdat ik deze beter gebalanceerd vind dan de set voor de TDI.
Ik zal nog even foto's maken van de veren zelf.
Reactie graag via PM.
http://i187.photobucket.com/albums/x299 ... 4xfwwx.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x299 ... alo5iu.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x299 ... orsa5f.jpg
H&R veren (-25mm) Audi A2
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Als je ze onder een diesel monteerd heb je kans dat het een 30/25 set wordt. Diesels zijn zwaarder aan de voorkant. Ik heb ze ook. Sportdempers zijn wel een aanrader ivm stuiteren. Maar met gewone dempers kan het ook. Ik heb ze ook eronder met gewone dempers. Kortere bumpstops of verkorte bum0stops ist wel echt een must have met deze veren. Succes met de verkoop.
De veer van het diesel model is alleen iets langer, ze hebben geen andere andere weerstand.
Uit eigen ervaring, want heb meerdere A2's gehad en verlaagd (ook voor andere mensen), is dat de veren voor de Diesels vaak niet mooi op een hoogte staan (voorzijde net iets hoger dan de achterzijde).
Dempers hoef je niet veranderen, kunnen gewoon op de originele dempers en stuitert niet (ze worden ook als vervangingsveren voor oem shocks verkocht door H&R)... misschien waren jou dempers gewoon op. Als je lager gaat dan 40mm op oem dempers, raadt H&R aan andere dempers of verhoogde topmounts te monteren.
Maar goed, ze zijn officieel dus voor de benzine varianten.
Uit eigen ervaring, want heb meerdere A2's gehad en verlaagd (ook voor andere mensen), is dat de veren voor de Diesels vaak niet mooi op een hoogte staan (voorzijde net iets hoger dan de achterzijde).
Dempers hoef je niet veranderen, kunnen gewoon op de originele dempers en stuitert niet (ze worden ook als vervangingsveren voor oem shocks verkocht door H&R)... misschien waren jou dempers gewoon op. Als je lager gaat dan 40mm op oem dempers, raadt H&R aan andere dempers of verhoogde topmounts te monteren.
Maar goed, ze zijn officieel dus voor de benzine varianten.
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb ze met nieuwe kyb dempers eronder laten zetten en met kinderkopjes en onverhard wil het wel eens wat huppelen. Maar op asfalt rijden ze heerlijk. Lekker strak sturen en ze veren veel minder in bij hard remmen.