5 gaat velgen voor audi a2.
155 65 r15 banden Dunlop SP wintersport m2 winterbanden met 2x 3mm en 2x 4mm profiel.
Prijs: € 75,-
4x stalen velgen + dunlop winterbanden audi A2
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Volledig mee eens, met zulk profiel ga je toch niet meer rijden. Bovendien @Schuldink, stel je eens voor, of zet de banden met velgen op Marktplaats.pocoloco schreef:
Dit zou verboden moeten worden .
- Audi_gekkie
Mee eens, maar misschien zoekt de koper alleen de velgen en legt deze er gelijk nieuwe banden op.
De titel zou dan wel anders moeten zijn.
"Te koop stalen velgen 5-gaats"
De titel zou dan wel anders moeten zijn.
"Te koop stalen velgen 5-gaats"
Ik begrijp de reacties niet zo goed geloof ik. Het gaat inderdaad om de stalen velgen. Er zitten winterbanden omheen maar deze zijn zeker niet meer winterwaardig. Wel prima set om nieuwe winterbanden omheen te leggen. @chipsoer: als je een beetje had opgelet dan had je gezien dat ik me al lang had voorgesteld. Ben alleen een tijdje niet meer actief geweest op forum.