Goedendag liefhebbers,
Ik heb te koop een zgan remmen upgrade voor de A2. Het gaat om 312mm remmen voorzijde en bijbehorende massieve set achter. Set komt compleet met fusee, remschijven , remblokken en remslangen. Uiteraard zitten de remklauwen en remzadel dragers er ook bij. In de fusee zijn de abs sensoren aanwezig, er moeten alleen nieuwe lagers in. Remklauwen en dragers zijn origineel rood. Set is plug & play!
Richtprijs is 300€ compleet.
Daarnaast heb ik nog nieuwe verlagingsveren voor de A2 van EIBACH. Volgens mij niet meer aan te komen. Zoals op diverse fora te lezen is dit voor dagelijks gebruik een van de betere sets. Zeker icm KON FSD of de BILSTEIN B6 en B8 schokdempers. Verlaging ongeveer 25-30mm. Richtprijs 125€.
Fotos zijn van mijn eigen A2 ter illustratie. Ik heb de dezelfde set up, als hier aangeboden onder mijn A2 gemonteerd.
Heb je interesse of wil je foto's , neem dan contact op.
Mvg Duncan
312mm remmende en Eibach verlagingsveren
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Foto's zijn waarschijnlijk te groot. Bij interesse graag een mailje, dan stuur ik de foto's toe.
Mvg
Mvg
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- singer
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Beste Duncan, ik heb er nu veel te harde H&R veren onder zitten, , weet jij of jouw Eibachs zachter zijn? Voor welk motortype zijn ze? Ik heb n 1.6 FSI (2005)
Ik wil er verder ook nog FSD's onder, schijnt de fijnste combi te zijn...ik hoor t graag,
Met groet
Singer
Ik wil er verder ook nog FSD's onder, schijnt de fijnste combi te zijn...ik hoor t graag,
Met groet
Singer
OSS, Rood leder sport interieur. Gemod. Kleuren FIS, Koni FSD,
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Verkocht. :# Kan een slotje op.
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped