Hallo allemaal,
Nu het winter wordt heb ik voor mijn A2 verwarmde buitenspiegels gekocht. Nu bleek alleen dat mijn bestuurderskant al een verwarmde spiegel had en deze dus niet vervangen hoeft te worden.
Het betreft de volgende spiegel:
https://www.amazon.de/gp/product/B01MYLVQV9/
De vraag prijs is 15 euro inc. verzendkosten (die is 15 euro bij amazon)
Verwarmde spiegel bestuurderskant
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- davevogel0
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hoe is de pasvorm van deze spiegels? Ik heb nogal slechte ervaringen met de goedkope imitatie.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- davevogel0
Ik zal het morgen even voor je vergelijken, maar de pasagierskant was prima. Hoe gebruikelijk is het trouwens dat 1 van de 2 spiegels zijn uitgevoerd met verwarming voor een nederlandse A2?
- HansJan
- Moderator
Is niet gebruikelijk. Mogelijk is de spiegel van de bestuurderskant al een keer vervangen en direct door eentje met verwarming. De draden liggen er immers al. Heb recent originele spiegels gekocht en die zijn kwalitatief een stuk fraaier. Geen wit maar lichtblauw getint glas en de constructie van de verwarming is ook beter. Maar dat kost dan ook een hoop duiten ...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- trebbor77
- Audi A2 clublid
Toevallig kwam ik er vd week achter dat de mijne ook geen verwarme spiegels heeft wat met het koudere weer best lastig is. Deze zijn niet duur. Passen ze op elke willekeurige A2 en is het eenvoudig te monteren?
- HansJan
- Moderator
Yep, kwestie van spiegel wisselen (spiegel naar portier kantelen, dan vingers tussen glas en behuizing, rustig aan glas trekken. Bij koud weer is dat minder aan te bevelen omdat plastic dan harder is en kan breken.) en draadjes aansluiten die er normaal gesproken al liggen. Daarna worden ze via knop achterruitverwarming geactiveerd.