Onderdelen te koop
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
-
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Zoals vermeld heb ik een schadeauto gekocht.
Een deel van de onderdelen gebruik ik in mijn eigen auto, maar ik heb ook veel onderdelen waar iemand anders wellicht wat aan heeft.
Ik zal hier onderdelen te koop aanbieden.
Mocht je iets specifieks zoeken kun je me altijd vragen of het er nog is en te koop.
Een deel van de onderdelen gebruik ik in mijn eigen auto, maar ik heb ook veel onderdelen waar iemand anders wellicht wat aan heeft.
Ik zal hier onderdelen te koop aanbieden.
Mocht je iets specifieks zoeken kun je me altijd vragen of het er nog is en te koop.
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Korte suggestie; zou je je woonplaats kunnen aanvullen in je profiel? Voor geïnteresseerden is het handig om te weten of je in de buurt woont.
Snelle link: ucp.php?i=178
Snelle link: ucp.php?i=178
-
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Hoi ik heb een vraagje,
Heb je een motor beschermplaat die nog heel en goed is?
Zo'n kunststof plaat aan de onderkant van de auto onder de motor e.d. Die je moet verwijderen als je aan de onderzijde van de motor wil werken.
Groeten Ramon
Heb je een motor beschermplaat die nog heel en goed is?
Zo'n kunststof plaat aan de onderkant van de auto onder de motor e.d. Die je moet verwijderen als je aan de onderzijde van de motor wil werken.
Groeten Ramon
-
Hallo Ramon2 ik heb je een bericht verstuurd. De bodemplaat heb ik nog wel.
-
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Blauwe TDI,
Ik ben opzoek naar nog wat meer onderdelen maar daar hebben we het via mail wel over.
Ik heb geen bericht ontvangen, ik heb jou ook een bericht via pm gestuurd maar misschien kan je me beter mailen via
mijn2@email.com
Groeten Ramon
Ik ben opzoek naar nog wat meer onderdelen maar daar hebben we het via mail wel over.
Ik heb geen bericht ontvangen, ik heb jou ook een bericht via pm gestuurd maar misschien kan je me beter mailen via
mijn2@email.com
Groeten Ramon
-
Hallo R.S.
- setje mistlampen / kunstof kappen. Heb ik niet
- lichtschakelaar met mistlicht voorzijde. Heb wel een nette schakelaar helaas zonder mistlicht voorzijde.
-16 inch 6 arm org velgen. Helaas niet voorhanden
Groeten
- setje mistlampen / kunstof kappen. Heb ik niet
- lichtschakelaar met mistlicht voorzijde. Heb wel een nette schakelaar helaas zonder mistlicht voorzijde.
-16 inch 6 arm org velgen. Helaas niet voorhanden
Groeten
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- ArcSissy
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Hoi Blauwe-TDI,
Ik ben Aart (A2 FSI 2003) en opzoek naar naafkappen voor de originele 6 spaaks velgen.
Zitten deze velgen onder de 'reserve-onderdelen wagen?'
Groeten,
Aart
Ik ben Aart (A2 FSI 2003) en opzoek naar naafkappen voor de originele 6 spaaks velgen.
Zitten deze velgen onder de 'reserve-onderdelen wagen?'
Groeten,
Aart
Einzigartigen Schwarz Ausgabe