Ik heb nog een setje wieldoppen voor 15" (winter)wielen:
te koop: 4 wieldoppen
prijs voor 4 stuks: 20 euro.
wieldoppen
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- remco.elzinga
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Onder de auto zien ze er zo uit:
- Bijlagen
-
- 679FCE3A-B983-4C0A-BEE8-1E487D8F64EB.jpeg (2.78 MiB) 4304 keer bekeken
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Dacht dat ik ze al van je had gekocht? Of heb je er meerdere?
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- remco.elzinga
Van mij? Ik heb ze deze week verkocht en biedt nu niets aan
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Nee, @Seven
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
remco.elzinga schreef: ↑03 nov 2018, 20:28Van mij? Ik heb ze deze week verkocht en biedt nu niets aan
Haha! Heerlijk! Wat een vaag topic.
betutteling is zinloos; passie is Goud
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Verzoek;
Alleen reageren als je wilt kopen, nu breng je mensen aan twijfelen en blijft deze mooie aanbieding liggen.
Ze zijn dus nog te koop, en niet duur, dus wie wil nette doppen op de winter velgen?
Alleen reageren als je wilt kopen, nu breng je mensen aan twijfelen en blijft deze mooie aanbieding liggen.
Ze zijn dus nog te koop, en niet duur, dus wie wil nette doppen op de winter velgen?
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...