Van de schadebak mogen er onderdelen weg.
Het gaat hier om een Kristallblauwe TDI 90pk ATL.
Er zit een net zwart stoffen interieur in en plaatwerk delen zoals deuren en achterklep zijn nog in nette staat, edoch niet onberispelijk.
De voorkant ligt in de puinpoeier, dus geen motorkap, grille, koplampen en voorschermen beschikbaar.
Ook zijn er delen welke ik zelf zal gaan hergebruiken, maar ik kan je geruststellen dat het meeste weg mag.
Hier het relaas van het voertuig:
viewtopic.php?f=11&t=8008
Qua prijs is het lastig, maar denk aan een 5/10 tal euro voor knoppen, interieur delen, losse zooi, etc, etc.
Bijvoorbeeld: De voorstoelen en banken inclusief hoofdsteunen en airbags mogen weg voor EUR 65,-.
Het mooiste is als je 't er zelf uit komt halen en meeneemt, maar uiteraard kan ik delen opsturen.
Kleine onderdelen eventueel in een bubbeltjes envelop, grotere delen met post nl, en natuurlijk ga je zelf lappen voor de verzendkosten

Laat horen wat je kan gebruiken, ik ga kijken wat de staat ervan is en maak er een foto van, en dan gaan we vandaar uit verder.
Liefst reageren in dit topic wat je nodig hebt (makkelijkst en snelst voor mij om te checken op berichten), prijsonderhandeling doen we dan verder wel via PB, of Whatsapp.
@moderators: Mocht de advertentie niet voldoen aan de gestelde eisen, dan graag aangeven wat er veranderd dient te worden, Thanx.