A2 in onderdelen
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- Trizone
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Ik ben mijn eerste A2 aan het demonteren.
Er zullen heel veel onderdelen vrij komen, en om te voorkomen dat ik voor ieder onderdeel een apart topic aan ga maken, maak ik deze aan.
Staat iets er niet bij? Wellicht is het beschikbaar, doe maar een berichtje.
@moderator; zou je de losse topics die nog openstaan hier onder kunnen hangen?
Niet meer beschikbaar:
Bumpers,
Motorkap
Thermostaat
Startmotor
Dynamo
Aluminium frontbalken
Koplampen
Lichtschakelaar
Climatronic paneel
Er zullen heel veel onderdelen vrij komen, en om te voorkomen dat ik voor ieder onderdeel een apart topic aan ga maken, maak ik deze aan.
Staat iets er niet bij? Wellicht is het beschikbaar, doe maar een berichtje.
@moderator; zou je de losse topics die nog openstaan hier onder kunnen hangen?
Niet meer beschikbaar:
Bumpers,
Motorkap
Thermostaat
Startmotor
Dynamo
Aluminium frontbalken
Koplampen
Lichtschakelaar
Climatronic paneel
Laatst gewijzigd door Trizone op 03 mar 2020, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Topic lichtschakelaar en climatronic gesloten, ik neem aan dat je met @Peter_Maathuis koop gesloten hebt.
Versterker heb ik naar dit topic verplaatst. Omdat deze eerder was aangemaakt staat deze bovenaan.
Succes met de verkoop!
Versterker heb ik naar dit topic verplaatst. Omdat deze eerder was aangemaakt staat deze bovenaan.
Succes met de verkoop!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- 4$$
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Oké jammer. Ik heb lichtgrijs. Ik mogelijk wat kleine interieurdingetjes willen hebben.
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
- EenpuntVier
Heb je een foto van het raamschakelaar-paneel (& knopjes) van de bestuurderszijde?
Mijn softlackversie is aardig geteisterd namelijk.
Mijn softlackversie is aardig geteisterd namelijk.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Wellicht goed om aan te geven om welk (motor)type A2 het gaat. Het is niet altijd vanzelfsprekend dat het motortype in de avatar hetzelfde is als van de auto(onderdelen) die worden aangeboden ...