Een achteras van een ATL met schijfremmen dus, alsook ZGAN draagarmen voor en een paar aandrijfassen met nieuwe homokineten aan de buitenzijde en dat allemaal GRATIS......
HUH?!, Da kan nie hoor ik u zeggen!
Jawel...... Nou goed "what's the catch"?
Het zit nog onder de auto geschroefd, het enige wat ik wil is een vrijwaringsbewijs.
U komt de carrosserie dus ophalen met een aanhanger (of een bestelbus waar ie in past, maar lastig uit kan komen.....

Wat er nog meer bij/op zit is een ABS controller, stuurhuis, stuurbekrachtigingspomp, grote tank etc.
Deuren, kofferklep, ramen (behalve links voor), veren, schokdempers, remklauwen (nieuwe flex leidingen vóór), fusees zitten er ook allemaal nog in.
Motor/bak, interieur en diverse electronica is al verwijderd en/of niet meer aanwezig.
Niet gaan mailen heb je dit of dat nog, daar is al een topic over geweest en de tijd is nu voorbij om ermee te gaan leuren, het COMPLETE apparaat gaat op de schop.
Max. 2 weken en dan gaat ie definitief naar de sloop, en daar krijg je 't niet gratis mee....
PB en meld even dat je dat gedaan hebt in dit topic, dan weet ik dat ik moet inloggen, dank u.