Ik heb een aantal onderdelen te koop en biedt die hier eerst aan voor ze richting Markplaats gaan. Bij oprechte interesse graag een PB en voor een bod sta ik open, maar hou het dan realistisch. Ook kan je vrijblijvend komen kijken in Voorburg.
Chorus II radio met beveilingscode prijs EUR 45,-
Functioneerde prima, maar toch vervangen door een Concert vanwege een beginnend volumenknop issue. Symptoom hiervan is dat het volume soms eerst omlaag gaat en pas daarna omhoog als je aan de knop draait. Een bekend euvel en hier is prima mee te leven, maar ik heb soms een perfectionistische tik(…) en begon me er meer en meer aan te storen. Note, op een paar knoppen is de softlack afgesleten.
Standaard vierspaak stuurwiel, zwart (Soul) met airbag prijs EUR 45,-
Deze komt uit mijn A2 bouwjaar 2004 en is in een nette staat. Er zijn nauwelijks opvallende slijtplekken en een krasje op de rand van het stuurwiel. De werking van airbag heb ik niet getest

Zwarte afdekkappen voorbumper links & rechts prijs EUR 30,-
Weinig beschadigingen en het belangrijkste: bevestigingen zijn heel!
Afdek kapje handrem, zwart (Soul) prijs EUR 10,-
Geen beschadigingen zichtbaar
Bedieningspaneel airco en stoelverwarming, zwart (Soul) prijs EUR 100,-
Ik had het plan om stoelverwarming in te bouwen, maar dat ga ik (toch) niet doen en daarom te koop. In nette staat, softlack is op een paar knoppen afgesleten en er zit een kras in de behuizing.
Blaupunkt versterker prijs EUR 10,-
De standaard af-fabriek geleverde versterker
Bose versterker (uit een A4) en subwoofer prijs EUR 150,-
Ik heb deze audio upgrade een tijdje in mijn A2 gehad, maar wilde nog iets beters en toen een andere upgrade geplaatst.