Audi Rally A2 Bodykit Quattro
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Hoe zou dat er in gemonteerde toestand uitzien? iemand plaatjes van een Audi Rally A2 Quattro?
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Google heeft mij verder geholpen aan plaatjes en inderdaad betreft het hier een ander Audi model, te weten: Audi quattro A2.
Heeft niets van doen met onze alu kogel model A2
Heeft niets van doen met onze alu kogel model A2
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Geplukt van het Audiforum:

Topic: https://www.audiforum.nl/forum/techniek ... -5e-4.html
Idd. niet passend op een A2, maar ook niet op een A2 Quattro (korte wielbasis). Deze set is zo te zien bedoeld voor een B2 model ...
Ik mis bij het setje de achterbumper ...

Topic: https://www.audiforum.nl/forum/techniek ... -5e-4.html
Idd. niet passend op een A2, maar ook niet op een A2 Quattro (korte wielbasis). Deze set is zo te zien bedoeld voor een B2 model ...
Ik mis bij het setje de achterbumper ...
- kobus1978
Wat heb ik me laten misleiden dan, haha! 

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- kobus1978
Ach joh, hier en daar een beetje aanpassen.