Ruitenwisserarm gezocht
- toutdroit
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Werkt de Aliexpress die in een vorig bericht van Duckman staat niet meer ?
In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
-
- Audi A2 clublid
Het gaat om deze:
https://nl.aliexpress.com/item/10050053 ... pt=glo2nld
En dan om type: black, FC-030-CW-PT
Je kan er ook nog even tussen zoeken of er een betere is met een grotere diameter om over het raam te glijden
Misschien heeft @Lucske er ook nog wel wat over
https://nl.aliexpress.com/item/10050053 ... pt=glo2nld
En dan om type: black, FC-030-CW-PT
Je kan er ook nog even tussen zoeken of er een betere is met een grotere diameter om over het raam te glijden

-
- Audi A2 clublid
Ik heb nog één rubber dopje over. Wil hem graag doorsturen naar de volgende die hem nodig heeft, stuur maar een PB. Let wel: ik had er twee nodig, de eerste heb ik kapot getrokken bij het monteren.
- Lar
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Rubber dopjes van Aliexpress voor de ruitenwisserarm zijn binnen na 40 dagen wachten voor de brievenbus.Ondanks heet water en glijmiddel kreeg ik het eerste rubberen dopje niet door t gaatje in arm getrokken. Boortje gebruikt. Gaatje ietsje vergroot. En de tweede flopte er moeiteloos in. Easy peasy. De lulligste mod ever maar het kan veel ellende besparen. Dank voor de tip. Voor de mensen die achter de duinen wonen heb ik er nog een aantal liggen.
- TJT
Tip voor het plaatsen van rubber dopje:
Gebruik vaseline(spray). Daardoor lukte het mij om het dopje er redelijk makkelijk doorheen te duwen.
Als hulpmiddel heb ik nog een super dun schroevendraaiertje gebruikt om ‘m er doorheen te persen.
Met een boortje van 1 a 2 mm zou het ook moeten kunnen.
Gebruik vaseline(spray). Daardoor lukte het mij om het dopje er redelijk makkelijk doorheen te duwen.
Als hulpmiddel heb ik nog een super dun schroevendraaiertje gebruikt om ‘m er doorheen te persen.
Met een boortje van 1 a 2 mm zou het ook moeten kunnen.
- TJT
Eindelijk, het is gelukt!
Weliswaar voor veel te veel geld, maar ik heb een gloednieuwe wisserarm op de kop kunnen tikken via Kleinanzeigen.
Zeer degelijk verpakt ontving ik deze vandaag vanuit Duitsland.
Ik heb alleen nog een vraag:
Waar vind ik de juiste afdek dopjes?
Op AliExpress vind ik tot nu toe 1 maat.
Volgens mij is dat de dop voor de grote moer, maar er is ook nog een dop nodig voor de kleine moer en die kan ik niet vinden.
Iemand tips?
Weliswaar voor veel te veel geld, maar ik heb een gloednieuwe wisserarm op de kop kunnen tikken via Kleinanzeigen.
Zeer degelijk verpakt ontving ik deze vandaag vanuit Duitsland.
Ik heb alleen nog een vraag:
Waar vind ik de juiste afdek dopjes?
Op AliExpress vind ik tot nu toe 1 maat.
Volgens mij is dat de dop voor de grote moer, maar er is ook nog een dop nodig voor de kleine moer en die kan ik niet vinden.
Iemand tips?
- HansJan
- Moderator
Bij de A2 Club 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16