Vandaag kwam ik uit mijn werk en bij thuiskomst bleek dat de sleutels waren bezorgd. Dus ik natuurlijk met bonzend hart de sleutels passen. En wat denk je?? ZE PASSEN!!!!
Een mooi begin van het weekend.
Morgen ga ik de trekhaak er proberen af te halen. Dat zal niet meevallen als hij er langdurig niet af geweest is.
Dank voor jullie hulp!
Sleutel trekhaak gezocht
- toutdroit
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
WD40?
In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Mijn "afneembare" trekhaak kwam ook zonder sleuteltje... op het slot stond ACS04 en daarmee kon ik bij https://www.acs-systems.nl nieuwe sleuteltjes bestellen. Zij hebben diverse soorten sleuteltjes op voorraad.
Daarna was een combinatie van WD40 en wat klappen met een zware hamer nodig om de kogel los te krijgen. Daarna ingesmeerd met vaseline en hij gaat er nu soepel in en uit.
Daarna was een combinatie van WD40 en wat klappen met een zware hamer nodig om de kogel los te krijgen. Daarna ingesmeerd met vaseline en hij gaat er nu soepel in en uit.