gezocht:
2x kentekenplaatverlichting complete units of alleen de kapjes ( zie foto)
kapot gegaan omdat alle 4 de schroeven verroest waren en niet meer er uit te krijgen waren ( afgebroken)
alleen de afdekkapjes zouden ook kunnen volstaan als ik de afgebroken parkers uitboord.
gezocht kentekenplaatverlichting kapjes/units
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Marco,
Ik heb deze twee keer op mijn a2 geplaatst. Werkt super.
https://www.ebay.nl/itm/165254140381?mk ... media=COPY
Ik heb deze twee keer op mijn a2 geplaatst. Werkt super.
https://www.ebay.nl/itm/165254140381?mk ... media=COPY
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Zien er zo uit
- Bijlagen
-
- IMG_3398.png (1.07 MiB) 1619 keer bekeken
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
bedankt voor jouw tip duncan !
laten nou exact dezelfde die op ebay staan ook op aliexpres staan, : https://nl.aliexpress.com/item/10050069 ... xuEALw_wcB
euro 6,50 voor een set van 2 ! ik heb maar gelijk 2 sets besteld voor dit geld..dit omdat ik eigenlijk liever exemplaren met de gloeilampjes wilt, vind ik persoonlijk wat vriendelijker licht. met wat kleine aanpassingen zouden de oude lamphoudertjes met lampcontacten in de nieuwe over te zetten zijn..mocht dit nu totaal mislukken kan ik alsnog de led versie er in zetten !
en dan te hopen dat het glaasje niet breekt bij monteren, ik de afgebroken schroeven proberen uit te boren maar boor ging naast de afgebroken schroef, de pasvorm is niet goed meer. ik kan het gat in glaasje nog wel iets groter maken met een dremel of iets,moet gaan lukken anders desnoods met een beetje zwarte pakkingskit vastklemmen. moet het ooit weer los kan dat.
wel een beetje jammer dat ze de achterbehuizing niet los verkopen
laten nou exact dezelfde die op ebay staan ook op aliexpres staan, : https://nl.aliexpress.com/item/10050069 ... xuEALw_wcB
euro 6,50 voor een set van 2 ! ik heb maar gelijk 2 sets besteld voor dit geld..dit omdat ik eigenlijk liever exemplaren met de gloeilampjes wilt, vind ik persoonlijk wat vriendelijker licht. met wat kleine aanpassingen zouden de oude lamphoudertjes met lampcontacten in de nieuwe over te zetten zijn..mocht dit nu totaal mislukken kan ik alsnog de led versie er in zetten !
en dan te hopen dat het glaasje niet breekt bij monteren, ik de afgebroken schroeven proberen uit te boren maar boor ging naast de afgebroken schroef, de pasvorm is niet goed meer. ik kan het gat in glaasje nog wel iets groter maken met een dremel of iets,moet gaan lukken anders desnoods met een beetje zwarte pakkingskit vastklemmen. moet het ooit weer los kan dat.
wel een beetje jammer dat ze de achterbehuizing niet los verkopen
- HansJan
- Moderator
Mooi betaalbaar en goed gevonden alternatief @DED@2!
Geef dat niet een te grote bak licht? Ik zie wel eens Oost Europesche auto's voorbij razen die het wegdek van achteren flink belichten. Ik heb liever een bak licht aan de voorkant, oom agent hoeft de rest niet zo goed te zien
Ik heb nog steeds de eerste LED festoons in de originele behuizing en vindt dat een mooi helder licht zonder dat het 'overdone' is.
@marcoa2 : mocht je de originele behuizing wensen, dan heeft de club deze in voorraad. En je krijgt er een setje onverwoestbare RVS schroeven bij zodat de glaasjes altijd loskomen!
Geef dat niet een te grote bak licht? Ik zie wel eens Oost Europesche auto's voorbij razen die het wegdek van achteren flink belichten. Ik heb liever een bak licht aan de voorkant, oom agent hoeft de rest niet zo goed te zien

Ik heb nog steeds de eerste LED festoons in de originele behuizing en vindt dat een mooi helder licht zonder dat het 'overdone' is.
@marcoa2 : mocht je de originele behuizing wensen, dan heeft de club deze in voorraad. En je krijgt er een setje onverwoestbare RVS schroeven bij zodat de glaasjes altijd loskomen!

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
-
- Audi A2 clublid
@HansJan:
ik heb inderdaad het liefst de originele afdekkapjes met festoon gloeilamp houders ik vind led te fel staan.
de led versies ombouwen naar gloeilamp versie zal niet helemaal mee gaan vallen, de lens is ook anders dus het lichtbeeld zal dan ook anders zijn.
zou je het mij willen laten weten wat ze dan kosten ?
ik verneem het graag van je !
ik heb inderdaad het liefst de originele afdekkapjes met festoon gloeilamp houders ik vind led te fel staan.
de led versies ombouwen naar gloeilamp versie zal niet helemaal mee gaan vallen, de lens is ook anders dus het lichtbeeld zal dan ook anders zijn.
zou je het mij willen laten weten wat ze dan kosten ?
ik verneem het graag van je !