Gezocht: stekkerblokken radio
- Audi_gekkie
@Mike Heb je verder geen schade aan de auto?
Succes met het herstellen van de radio-verbinding.
Succes met het herstellen van de radio-verbinding.
@Koop9
als ik het goed begrepen heb is dat de "antenne-diversity" kabel die stroom of signaal geeft naar de antenne-switch in de achterruit. Wat voor signaal er precies op staat is me niet duidelijk. Concert en Symphony radio's hebben hier een extra aansluiting voor, dash is gewoon 1 DIN.
als ik het goed begrepen heb is dat de "antenne-diversity" kabel die stroom of signaal geeft naar de antenne-switch in de achterruit. Wat voor signaal er precies op staat is me niet duidelijk. Concert en Symphony radio's hebben hier een extra aansluiting voor, dash is gewoon 1 DIN.
Inmiddels de draadjes "nader onderzocht" en e.a. bestaat uit 2 kabels (naar cd-wisselaar en BOSE amp) en wat "losse" draden (can, voeding, K e.d.). Die van de amp en die van de wisselaar zitten compleet op de 20 pins connector. Op de zwarte ISO connector komen dan de voeding en K-line. **Ik houd echter 2 "losse" draden over**: een dunne bruine en een zwart-witte. Ik kan me voorstellen dat ze OF niet aangesloten worden (extra draadje in de kabelboom) OF Gala en of BOSE code zijn, want telefoon zit er niet op. Iemand een idee?
- Audi_gekkie
Heb je nog wat aan mijn pdf gehad?
Zoals de met de meeste van mijn hobbies, heeft dit ook weer even op zich laten wachten
, maar het is voor elkaar.
Beetje ruimte maken, draadjes solderen en meteen ook even de fan van de climabediening gereinigd en de "comfort-blinker" erin. De CD-wisselaar heb ik nog even niet aangesloten (gebruik hem toch niet).

nog even netjes met tape bijeenbinden:

de "op-maat-gezaagde-A4-chorus" erin en we hebben weer geluid! voldoet voor nu prima.

helemaal goed:

Iedereen bedankt voor jullie hulp en reacties!

Beetje ruimte maken, draadjes solderen en meteen ook even de fan van de climabediening gereinigd en de "comfort-blinker" erin. De CD-wisselaar heb ik nog even niet aangesloten (gebruik hem toch niet).

nog even netjes met tape bijeenbinden:

de "op-maat-gezaagde-A4-chorus" erin en we hebben weer geluid! voldoet voor nu prima.

helemaal goed:

Iedereen bedankt voor jullie hulp en reacties!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mooi werk! En nu maar hopen dat ze je auto met rust laten ...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16